Nerwicy... idzie dostac

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie a wiec tak wczoraj zaobserwowałem ze moj essi 1.6 16v 93r traci moc tzn jadac nim chciałem mu dac troszke po gazie i tak jedyneczka ciagne do 4 tys jest nawet oki po 4 dusi go i nie pojdzie wiecej 2 podobnie 3 trojka wzglednie choc nie ukruwam ze w tych silniczkach wyjazd pod gore sredniego rozmiaru nie powinnien byc problemem a tu owszem idzie ale predkosci nie nabiera prosze o odp

[ wiadomość edytowana przez: Irekcity dnia 2006-03-07 22:10:01 ]
  
 
masz LPG?
  
 
nie wiem, który raz już to piszę.... -> przytkany wydech??
  
 
Cytat:
2006-03-07 09:31:04, Kielek pisze:
nie wiem, który raz już to piszę.... -> przytkany wydech??


dokładnie, miałem to samo, jak jechaem na słowacje to przy wyprzedzaniu musiałóem szukać biegów, mam taki sam silnik, skruszył mi sie wkład od kata i przytykał wylot.
  
 
a wiec tak panowie i panie przed chwila sprawadzałem jak to sie ma u mnie i bieg jałowy gazu daje i 4 tys i auto muli spuszczam noge z gau auto schodzac z obrotów gasnie>Mamy tylko jedno pytanko wymieniałem filtr paliwa ostatnio czy mozliwe ze takie objawy sa bo go zle załozyłem az starch sie przynac ale mogło tak byc ?
  
 
hallo nikt nie pomoze
  
 
czy nikt nie czyta postów
  
 
Odkrec wydech zaraz przed katalizatorem odpal i zobacz czy jest tak samo - mi tez sie nie wkrecal nawet na postoju jak kat sie rozlecial
  
 
ale do 4 tys pieknie pracuje potem jak by mu czegos brakowało
  
 
Pozwoliłem sobie zmienić pierwsze słowo w tytule wątku... sory
  
 
cisnienie paliwka za male!!
  
 
hahaha opek zmienil mi tytuł haha dobre panowie ale ja mam pytanie proste jak drut czy poprzez złe załozenie filtra paliwa moga byc takie objawy ze po 4 tys obrotów autko muli i prz puszczeniu gazu jak zejdzie na własciwe obrty to gasnie
  
 
I tak obstawiam wydech ,ale moge sie mylic...
  
 
Cytat:
2006-03-07 22:19:28, krakus69 pisze:
hahaha opek zmienil mi tytuł haha dobre panowie ale ja mam pytanie proste jak drut czy poprzez złe załozenie filtra paliwa moga byc takie objawy ze po 4 tys obrotów autko muli i prz puszczeniu gazu jak zejdzie na własciwe obrty to gasnie



ale jesteś zabawny koleś

pytanie proste jak drut ma jeszcze prostszą odowiedź - to chyba normalne że prawie każdy fitr paliwa jest kierunkowy - przeciaż nawet są strzałki na nim narysowane, w którą stronę powinno płynąć paliwo

a jak założysz odwrotnie to chyba logiczne że paliwo nie będzie płynąć tak jak trzeba
  
 
Objaw mam dokładnie taki sam.Przypuszczam że te wszystkie sniegi i odwilże, wpadanie w kałuże wykończyły katalizator, którego rozsypany wkład przytkał wydech co w konsekwencji doprowadziło, u mnie, do wydmuchania uszczelki pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą, spowodowalo nierówne obroty silnika i wzrost temperatury.Jutro na warsztat...uwielbiam niezaplanowane wydatki
  
 
No to jadę...niestety na holu bo kombiwar nie chciał już rano odpalić.Jak powrócę zdam relację co jest grane i ile mnie to kosztować będzie
  
 
Cytat:
2006-03-09 14:29:53, coosi pisze:
No to jadę...niestety na holu bo kombiwar nie chciał już rano odpalić.Jak powrócę zdam relację co jest grane i ile mnie to kosztować będzie



Do którego warsztatu odstawiłeś???
  
 
kobitka na forum? no czesccccccccc
  
 
Cytat:
2006-03-09 14:39:40, garg pisze:
kobitka na forum? no czesccccccccc



SPAM off, nie kobitka...cossi nie kobitka powtarzam.
  
 
Cytat:
2006-03-09 14:39:40, garg pisze:
kobitka na forum? no czesccccccccc




buahahaha!