Czy w mk5 był przepływomierz ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie mk5 1991r 8v EFI, LJF czyli ta wersja z katalizatorem 105km...

razem z kablami idącymi do termowłącznika wentylatora (jakby w jednej wiązce) mam jakieś 3 lub 4 brązowe, brązowo białe kabelki które idą nie wiem gdzie....
od zawsze były urwane....

mozliwe, że to od przepływki której nie mam ??
zrobie jeszcze dziś foto jak pozycze aparat...

p.s. nie mam w sumie nawet miejsca na przepływomierz....
rura od puszki z filtrem pasuje idealnie na długość...



[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-07-20 17:48:47 ]
  
 
były ale w 1.4 na pełnym wtrysku chociaż nie wiem czy to dopiero w mk7 nie były montowane... w 1.6 CVH nie było


[ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2006-07-20 17:53:46 ]
  
 
Dzięki
Przynajmniej jestem spokojny, ze wszystko w komplecie

ale sprawdziłem i kabelki są 2: brązowy i biało brązowy i kurcze nie wiem od czego :/ trzeci brązowo biały to od czujnika temp.

Jakieś sugestie co to może być ??
  
 
hm moze beblam , ale wg mnie wiazki nieraz są uniwersalne ( typoszereg)
u ciebie miało iść np do czujnika cisnienia wspomagania ..
lub cokolwiek innego czego jakkolwiek nie masz
  
 
Spoko u mnie sa nawet zakonczone kostką ale niema gdzie jej wtyknac te same kolory kabli o ktorych mowa a tez myslalem ze cos nietak i zagladalem do dwoch innych i tam tak samo.
  
 
jak zakonczone kostką to spoko, jetem pewien ze nie wepne, ale ja mam urwane i dlatego pytam. mam nadzieje ze wszystko ok :]
  
 
Cytat:
2006-07-20 17:52:57, VinCe pisze:
były ale w 1.4 na pełnym wtrysku chociaż nie wiem czy to dopiero w mk7 nie były montowane... w 1.6 CVH nie było [ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2006-07-20 17:53:46 ]



1,4 efi były dopiero od mk6