MotoNews.pl
  

Regulacja-Instalka I gen. i male problemy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam pytanie odnosnie regulacji instalki I generacji.Wiec po kolei:Ile obrotow mam wykrecic na skladzie mieszanki na parowniku(teraz mam okolo 3 moze 3,5 obrotu) i auto ma wyczuwalna dziure w obrotach pomiedzy 40-60km/h(3-4bieg).Niedawno uporalem sie z dolotem i on jest szczelny, auto chodzi rowno na jałowym wiec dobrze jest.Dalej, czy ustawienie wolnych obrotów ma cos do dynamiki auta, obecnei probuje je ustawic ale ciagle mi cos nie pasuje a to za malo a to za duzo i tak probuje(moze tu tez jest jakas metoda).Aha i mam taki problem-odpale auto(nie wazne czy cieple czy zimne-oczywiscie na gazie) auto chodzi dobrze, wrzucam bieg i auto gasnie dopiero jak go wkrece na obroty to moge ruszyc(sytuacja tylko ma miejsce na gazie-wiec to nie sprzeglo hehe).Aha auto VW golf 1.6PN instalka bez kompa najprostrza.Swiece, kable itp sprawne.
  
 
moze najlepszym wyjsciem bedzie pojechanie na analizator,bo takie wykrecanie i wkrecanie srubki nie ma sensu,bo nie wiesz jaki masz skład mieszanki.takim sposobem bedziesz zubożał albo wzbogacał miesznke a to nie ma dobrego wpływu na silnik i spalanie.
  
 
Polecamzajrzeć do czegos pt "poemat na gazu temat" bardzo jasno wyjaśniona zasada działania i regulacji instalek z I generacji http://dermaclin.pl/lpg/lpg.htm
  
 
Temat do zamkniecia:peknieta podsatwa gaznika-lapie lewe powietrze!