| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-19 13:44:23 Z dzisiejszych przezyc.
Mielismy z bratem zachomikowany w szopie silnik wyjety z garbusa ktory wrastal w ziemie od 20 paru lat. Myslelismy ze jest w miare sprawny bo ktos powiedzial ze garbus stal bo padla skrzynia biegow. Jako ze budujemy teraz nowy silnik i brakuje nam walu to pomyslelismy ze wyjmiemy z tego - oddamy do szlifu i bedzie git. Wzielismy sie za rozkrecanie. silnik z zewnatrz bardzo brudny ale to normalne po 20 latach stania. Mial pare patentow typu pradnica od malucha ale ogolnie wygladal nie nie rozkrecany od czasow wyjscia z fabryki. po zdjeciu calego zewnetrznego syfu
zaczelismy dobierac sie do bebechow - zdjelismy 3 cylindry - wygladaly bardzo ladnie bez rys i progu - zapowiadalo sie ze nie dosc ze wal bedzie dobry to moze nawet na tym zarobimy... czwarty cylinder okazal sie jakos dziwnie ukruszony na samym dole - no szkoda troche ale nic. Wybilem swoznie z 3 tlokow - wygladaly bardzo ladnie. Zabieram sie za czwarty ale tak patrze ze ma jakies dziwne luzy na boki.. pociagnalem mocniej i wyszedl z korba... dolna stopka korbowodu zaklinowala sie w wale a w bloku zauwazylem niezla mielonke - i dziure na wylot. Eh nawet nie chce mi sie tego walu juz wyjmowac:]
ciekawe czemu sie to stalo - seryjne graty w garbie sa baaardzo mocne. moze woda w cylindrze? [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2006-03-19 13:44:44 ] |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-03-19 16:18:47 no to moze chociaz 800tke daloby rade z tych gratow skrecic? o ile to 1600 bylo |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-19 16:48:15 niestety - 1500
1600 pewnie tez sie w szopie znajdzie ale bede robil ( bo pewnie bede) na nowych gratach |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-19 23:27:33
watpie zeby seryjnie zlozony silnik z nieduzym przebiegiem dal sie urwac od obrotow ktore w garbie na dodatek sa male bo dol garbus ma bardzo mocny |