Avensis 2.0 fabryczny bląd oprogramowania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich!

Ok 2tyg. temu kupiłem 2x Avensis 2.0 benzyna (sol+ dla dziwczyny i prestige)

1. sol+ przebieg 800km - poszedł rozrusznik - wymiana na nowy, wymiana amortyzatora - sprawny ale zagłuszał radio kulturą pracy...

2. prestige przebieg 500km

W obu samochodach od poczatku na zimnym silniku przy wchodzeniu na obroty auta dostaja czkawki - po rozgrzaniu problem znika. Po zgloszeniu usterki (o jakiej nikt nigdy wczesniej w ASO nie slyszal) - uzyskalem odpowiedz, ze wszystkie auta w parku maszyn, zastepniki dla klientów itd. maja ten sam objaw! Oficjalnie Toyota przyznaje, ze wszystkie 2.0 maja błąd w oprogramowaniu sterującym Boscha. Nowy soft w lutym...
Szkoda, ze przy sprzedaży klient nie jest informowany, ze kupuje auto uszkodzone :(

Napisze coś jak przejedziemy już po pare tysiecy. Pozdrawiamy Wszyskich!
  
 
napisz czy auta są nowe czy tzw. okazyjne czyli np. używane do jazd testowych.
  
 
No to pięknie, wiedzą o błędzie i nic nie robią

Zmiana softu w lutym nie załatwia sprawy, bo silnik 2.0 dostępny jest przecież od dawna i mieli czas na usunięcie usterki.

Toyoto popraw się, bo następny samochód kupię inny
  
 
Autka sa brand new, Wielkie Wozy z plejady gwiazd wyprzedaz 2004 w promocji cenowej...
  
 
Pełne współczucie.
Trzeba przyznać, że to skandal. Już po raz kolejny słyszę o wtopach toyoty przy najnowszym avensisie.
  
 
Liczba narzekań na nową Ave przechodzi ludzkie pojęcie

Może ktoś deutsch verstehen rzuciłby okiem na jakieś niemieckie forum Toyoty, czy tam też narzekają, czy też może do Polski przysyłają towar "drugiej świeżości" ?
  
 
Sądząc po modelach wydałeś kupę kasy. Nie dziwię się, że jesteś niezadowolony. Niestety trzeba było wczesniej do nas zajrzeć i popytać o opinie na temat nowego Ave.
  
 
Ktoś to musi powiedzieć:
trzeba było nie kupować ave

Ja więcej Toyoty bronić nie będe
  
 
Wcale nie jestem niezadowolony!

Mam tylko nadzieje, ze to "mala" wpadka na poczatku...

Mialem wczesniej Lagune Grandtour Privilege 2.0 + wszystko co do niej mozna dokupic - to byl horror przez 3 lata/60tys km. Srednio co kwartał w serwisie, duperele, elektronika, wtrysk... itd


  
 
Ja miałem to samo w swojej i przez cały czas mojego marudzenia mowili, że "ten typ tak ma i nic nie da się zrobić". Dopiero jak otworzyli nową ASO w Bydgoszczy kolesie zgarnęli wóz na 5min. i wszystko chodzi pięknie.
Troche to denerwujące.
  
 
Cytat:
2006-03-08 08:23:29, Lord_V pisze:
Ja miałem to samo w swojej i przez cały czas mojego marudzenia mowili, że "ten typ tak ma i nic nie da się zrobić". Dopiero jak otworzyli nową ASO w Bydgoszczy kolesie zgarnęli wóz na 5min. i wszystko chodzi pięknie. Troche to denerwujące.



A wiesz co konkretnie zrobili w te 5 minut?
  
 
Niestety nie mam pojęcia --> wtedy to jeszcze nie był mój wóz
  
 
AVEx2 Proponuje rozmowe tylko z p.Boberem z ANWY lub o ile jeszcze pracuje J.Kuchną z Nowaka i bez wgłebiania sie dlaczego po prostu to są 2 osoby które posiadają odpowiednio bogatą wiedzę na temat tych aut i nie tylko.
Jesli to nic nie da i dowiesz sie ze tak "ma byc" albo ze tak jest i trudno to trzeba udać sie wtedy do kogos kto w Krakowie poprawi fabryke i tyle.
Ale na poczatek polecam rozmowe i przedstawienie problemu.

czekamy na wiesci
  
 
Panowie u mnie rozrusznik się zepsuł ale właściwie tylko mocowanie po 350000 km. W zasadzie są to urządzenia bardzo trwałe. Ale w nowym to skandal. Amortyzatory to chyba można mieć problem po 100 kkm.
Pomijając kwestie techniczne to ciekawe jak Toyota tłumaczy takie usterki - niedoróbka, stare podzespoły, błędy w obliczeniach ? I pytanie na przyszłość co będzie po realnych przebiegach np 100kkm czy 200 kkm?
  
 
Czy wersje z silnikami 2.0 mają wygodne przełożenia do jazdy w mieście? Mam 1.6 i na miasto wystarcza jedynka i dwójka, rzadziej trójka, ale mocy brakuje. W przyszłości chciałbym mieć 2.0 ale nie wiem czy się nie rozczaruję jeśli okaże się, że buegi trzeba zmieniać czężciej?
  
 

Polecam automat bo wtedy zmienaniem biegów nie trzeba się przejmować...
Ja w mieście wykorzystuje wszystkie biegi i jakoś nie przeszkadza mi wachlowanie lewarkiem.. tym bardziej ze to Toyota wiec wszystko chodzi leciutko..

Pozdrawiam
  
 
Piąty też ?
  
 
Tak. Serio