Nagle gasnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich mam problem z esiem kiedy jade sobie normalnie i wciskam luz to nagle esio gasnie tak jakbym WYCIAGNAL KLUCZYK ZE STACYJKI ZDARZA MI SIE YTO DOSC CZESTO I NIEWIEM OD CZEGO TO MOZE BYC . Prosze o pomoc bo tak sie nieda jezdzic. P.S to mozliwe ze jest to od swiec bo wymienilem siece na BOSCHA a przedtem mialem NGK
  
 
Witam. Tez mam ten problem jednak przyczyna jest ciezka do wykrycia. Juz wymienilem przewody swiece, sprawdzilem wiekszosc czujnikow lacznie z sonda i nic. Zycze milej pracy jezeli znajdziesz przyczyne to daj znac.
  
 
Ja mialem podobnie zawsze przy zimnym silniku, szczegolnie na poczatku zimy, ale doszlem do tego co to jest.

Po odpaleniu silnik musi pochodzic na wolnych obrotach z kilka minutek i po tym juz wszystko ok, w chwili kiedy odpalalem i ruszalem odrazu praktycznie zawsze mi gasl po wcisnieciu sprzegla np przy zmianie biegow.

Przyczyna jest prawdopodbnie chyba taka jak pisza w ksiazce, ze komputer dobiera i ustawia parametry dotyczycace silnika i wolnych obrotow paliwa itd.
Choc to niby zawsze teoretycznie nastepuje po resecie czyli odlaczeniu akumulatora.

W kazdym razie ja odpalam czekam kilka minut i niemam juz zadnych problemow.

  
 
tak tylko ze umnie niema różnicy czy jest zimny czy cieply dzieje sie tak caly czas Pozdrawiam
  
 
mam to samo - moze to krokowy?
  
 
Podczas jazdy tak macie czy na postoju??
  
 
Ja mam tak jak hamuje silnikiem - bo jak wrzuce na luz to spoko ;/
  
 
cos z czujnikiem predkosci jazdy
  
 
ja mam tak kiedy wcisne luz i przy postoju
  
 
U mnie powodem był czujnik położenia przepustnicy...
pzdr.
  
 
Moim zdaniem to krokowy [u autora wątku]
  
 
Moze cos z czujnikiem połozenia przepustnicy -najbardziej logiczne.

  
 
witam tez kiedyś pisałem o tym problemie że jak sie zagrzeje to gaśnie dostałem pare rad od czytelników ale to niebyły KABLE ŚWIECE KROKOWY i inne żeczy byłem chyba u sześciu mechaników i nic
pojechałem to fachowca o elektroniki myślałem może coś z komputerem okazało się że jest ok w teście
zawitałem do kolejnego mechanika po kilku dniach i co sie okazało że przepustnica jest zasyfiona totalnie wyczyścił ją trwało to może jakieś pół godziny no godzina i po kłopocie
koszt 30zł
pozdrawiam
  
 
mialem identyczne objawy, wcisniecie na sprzeglo - przygasanie, dodanie gazu- puszczenie pedalu - przygasanie, problem rozwiazal sie po wymianie elektrozaworu wolnych obrotow mylnie tu nazywanym silnikiem krokowym, jego czyszczenie nic nie pomoglo, po wymianie wszystko ok, radze rowniez zwrocic uwage na zawor odpowietrzajacy skrzynke korbowa i caly uklad odpowietrzenia, wielu tutaj na forum juz skarzylo sie na podobne objawy i czestym rozwiazaniem tego problemu byl wlasnie uklad odpowietrzenia
  
 
u mnie jest problem takiego typu ze niewiem gdzie jest przepustnica i silniczek krokowy bo mam ten samochodzik od 2 miesiecy prosze o rade albo jakies zdjecia
  
 
Chwilunia. Napisałeś że jakbyś wyjął kluczyk ze stacyjki, tak? Czyli kontrolki też gasną? Jeśli tak, to stacyjka sama, albo przekaźnik pracy silnika, albo też główne zasilanie skrzynki bezpieczników i bezpieczniki silnoprądowe przy akumulatorze.
  
 
Cytat:
Chwilunia. Napisałeś że jakbyś wyjął kluczyk ze stacyjki, tak? Czyli kontrolki też gasną? Jeśli tak, to stacyjka sama, albo przekaźnik pracy silnika, albo też główne zasilanie skrzynki bezpieczników i bezpieczniki silnoprądowe przy akumulatorze.




nie zaraz chodzilo mi ze jak bym przekrecil kluczyk wszystkie kontrolki mi sie pala jak gasnie przepraszam za błąd Pozdrowienia
  
 
Cytat:
2006-03-20 08:27:52, Tonny_ pisze:
problem rozwiazal sie po wymianie elektrozaworu wolnych obrotow mylnie tu nazywanym silnikiem krokowym, jego czyszczenie nic nie pomoglo, po wymianie wszystko ok, radze rowniez zwrocic uwage na zawor odpowietrzajacy skrzynke korbowa i caly uklad odpowietrzenia, wielu tutaj na forum juz skarzylo sie na podobne objawy i czestym rozwiazaniem tego problemu byl wlasnie uklad odpowietrzenia



OT trochę, ale kłóciłbym się. Elektrozawory wolnych obrotów sterują powietrzxem, a krokowiec przepustnicą. Zarówno w 1,4 CFi jak i w ZETECach mamy regulację przepustnicą.