Kolejny "osobnik", który nie czyta forum tylko chce natentychmiast rozwi±zania problemu

. Po co zak³adasz nowy w±tek. U¿yj szukajki, po¶wiêæ trochê
swojego czasu i dopiero wtedy zadawaj pytania. Je¶li Ci spiernicza p³yn to przyczyny mog± byæ dwie (obie ju¿ opisywane), albo masz nieszczelny uk³ad bo trójniki s± plastikowe i odkszta³caj± siê pod wp³ywem temp. albo masz za du¿e ci¶nienie w uk³adzie i to ono jest powodem rozszczelnienia uk³adu, w tym wypadku nale¿a³oby wzi±æ pod uwagê mo¿liwe wypalenie uszczelki pod g³owic± na styku cylinder uk³ad ch³odzenia i komprecha wali do uk³adu. Nie bêdê opisywa³ jak to sprawdziæ bo to ju¿ by³o i mi siê nie chce powtarzaæ. Ewentualnie korek na zbiorniczku ma uszkodzony zaworek i nie spuszcza nadmiaru ci¶nienia. Problem z p³ynem mo¿e mieæ ¶cis³y zwi±zek z falowaniem obrotów na LPG po rozgrzaniu silnika - prawdopodobnie reduktor Ci zamarza, albo ci¶nienie dogina membranê.