Pytanie o gnijaze podwozie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam dzisiaj zauwarzylem ze muj esio gnije od dolu nie we wszystkich miejscach ale gnije i z tego wzgledu mam pytanie czy jest mozliwe np.ze zapadnie mis ie fotel jak mi spud zgnije i ile warst blachy jest pod spodem esia
  
 
zalezy w jakim stanie jest. Nie ma warstw blachu Jest jedna w miare gruba. Jak masz podłogę w takim stanie, ze młotkiem zrobisz dziurę to lepiej ją pospawaj. A fotel jak najbardziej moze sie zapaść. Mi się zapadł w MK3
  
 
Cytat:
2006-03-22 19:05:35, fredek29 pisze:
...mam pytanie czy jest mozliwe np.ze zapadnie mis ie fotel jak mi spud zgnije i ile warst blachy jest pod spodem esia



Sorry al enie mogłem się powstrzymać, no wszystko zalezy jak daleko posunięta jest korozja, ale jeśłi znacznie i w duzym stopniu obejmuje mocowania fotela to pewne ryzyko istnieje...
  
 
Cytat:
2006-03-22 19:05:35, fredek29 pisze:
witam dzisiaj zauwarzylem ze muj esio gnije od dolu nie we wszystkich miejscach ale gnije i z tego wzgledu mam pytanie czy jest mozliwe np.ze zapadnie mis ie fotel jak mi spud zgnije i ile warst blachy jest pod spodem esia


A gdzie ci bierze ta podłoge?Tuz przy progu?Fakt najlepiej pospawac.wszystko da sie zrobić
  
 
jak masz podłoge w dobrym stanie to jest fajny sposób - dajesz metal mało podatny na rdzę jak np. aluminium ... profilujesz go na podwozie i nitujesz ew. wkręcasz blachowkrętami ... lepszego sposobu konserwacji podłogi chyba po prostu nie ma
  
 
ta podloga zaczyna mi gnic wlasnie kolo progów
  
 
ja bym to zrobił na twoim miejscu tak że:
- wyczyściłbym wiertarką z główką drucianą cały spód do zera ... żeby się świecił jak psu ....
- wez jakis srodek antykorozyjny i wez spód nim posmaruj
- na miejsca gdzie najwięzej widziałeś że go bierze dopasuj aluminium i zanituj. przejedź całość jakimś barankiem czy bitexem czy czymś innym
  
 
Cytat:
2006-03-22 20:54:19, ensimek pisze:
jak masz podłoge w dobrym stanie to jest fajny sposób - dajesz metal mało podatny na rdzę jak np. aluminium ... profilujesz go na podwozie i nitujesz ew. wkręcasz blachowkrętami ... lepszego sposobu konserwacji podłogi chyba po prostu nie ma


Nie ma jesli chcesz sie pozegnac z reszta podlogi. W ten sposob tylko robisz ogniwo ktore przyspiesza korozje pozostalej czesci...Podstawowa zasada elektrochemiczna...Juz lepeij przyczep kawalek cynku. On bedzie korodowal a blacha zostanie ok.