Zimny po nocy odpala a w ciągu dnia trzeba dłużej kręcić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem moje espero 1,5 rano zimne podchodze i pali od pierwszego a tylko zgasze i np. po 10 min odpalam to musze kręcić dłużej po chwili dopiero załapuje i pomału wchodzi na obroty. nie wiem co moze być moze ktos miał podobną sytuację i pomoze
  
 
jak tam stan plynu chlodniczego?


[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2006-03-11 19:42:39 ]
  
 
stan plynu taki jak powinien być
  
 
hmmm no to archiwum polecam duzo bylo takich przypadkow i duzo moze byc przyczyn.

jak rozumiem swiece i kabelki WN nowe?
  
 
czy jest zagazowany czy nie? Jaśli tak to zawór: paliwo - gaz
  
 
jest z gazem ale jak zakrece zawór gazu przy samej butli to jest nadal to samo
  
 
aaa i oczywiście kabelki i świece nowe
  
 
Cytat:
2006-03-11 19:29:30, k2m3a pisze:
mam problem moje espero 1,5 rano zimne podchodze i pali od pierwszego a tylko zgasze i np. po 10 min odpalam to musze kręcić dłużej po chwili dopiero załapuje i pomału wchodzi na obroty. nie wiem co moze być moze ktos miał podobną sytuację i pomoze


Może to wina czujnika temp.
Na zimnym silniku pali bez problemu bo komp.daje większą dawkę paliwa.Jak się jest ciepły ,a czujnik podaje info.,że silnik zimny to się zalewa paliwem.Miałem podobne obiawy w Felicji
  
 
U mnie były identyczne objawy. Prawidłowa diagnoza - regulator ciśnienia paliwa.
Na końcu listwy wtryskiwaczy jest taka cienka rurka podłączona do kolektora ssącego. W orginale jest ona czarna, gumowa. Sprawdź, czy nie ma w niej paliwa - możesz założyć przeźroczystą i po odpaleniu auta zobaczysz. Jeśli tam jest paliwo, to na 100% regulator jest walnięty.
Wymiana bardzo prosta, ale kupienie go graniczy z cudem.
Ostatnio zauważyłem, że bardzo podobny występuje w BMW, więc może trzeba szukać czegoś, co podpasuje.
Mam taką teorię, że jak auto jest zagassowane, to stale zamknięte wtryskiwacze powodują, że regulator działa cały czas pod max. ciśnieniem i zwyczajnie po jakimś czasie nie wytrzymuje i membrana puszcza.



[ wiadomość edytowana przez: n0ras dnia 2006-03-13 08:20:24 ]
  
 
Mając opisywane przypadłości wczoraj kupiłem ww. regulator ciśnienia w "Akwimacie" (prowadzi również sprzedaż intermetową) za 80-ileś tam zeta. Okazało się, że nasze sprzęty miały dwa rodzaje tych regulatorów (ach te skośnookie ).
  
 
Cytat:
2006-03-14 08:39:09, Sportsterek pisze:
Mając opisywane przypadłości wczoraj kupiłem ww. regulator ciśnienia w "Akwimacie" (prowadzi również sprzedaż intermetową) za 80-ileś tam zeta. Okazało się, że nasze sprzęty miały dwa rodzaje tych regulatorów (ach te skośnookie ).


I ten do 1.5 jest praktycznie nie do dostania...... i kosztuje ponad 160 zł.
  
 
Mieli oba, a Pan z Akwimatu wyszedł i sam sprawdził który to.
  
 
No i jakie efekty po wymianie tego regulatora ?
Bo ja mam podobne problemy, ale poszedłem w wymianę czujnika powietrza zasysanego.
Okazało się, że czujnik oszukuje o 5 stC.
Jak temp. była np. +5stC to on wskazywał 0stC i komputer podawał bogatszą mieszankę.
Ostatnio zresztą zwiększyło mi się zużycie benzyny i to dość znacznie. Nie mam gazu.
Zobaczymy jak będzie teraz po wymianie czujnika.
  
 
dzieki za rady wymienilem regulator i maszyna burzy jak ręką odioł