Uturbienie RS2K

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ok..ponieważ nie chcę śmiecić w wątku Baksa chcialbym sie dowiedzieć czemu ciężko uturbić ten silnik. Ni żebym się do tego szykował, ale dla zaspokojenia własniej ciekawości. Więc...proszę..ktokolwiek wie...temat otwieram
  
 
słaba głowica
lubi pękac
  
 
Bzdura. Głowica jest od Sierry, biorąc pod uwagę stopień sprężania dużo wytrzymuje. Kwestia podejścia i jak to mówią - diabeł tkwi w szczegółach. Arturze poszperaj po angielskich stronkach, tam dużo w temacie.

I już nie do Ciebie Arturze >

P.S. Nawiązując do postu Hansa w WA prośba do niektórych Forumowiczów: "zanim napiszesz - pomyśl".
  
 
Myślę Artur, że Hubert mógłby ci na ten temat dużo powiedzieć
  
 
Maćku, Hubert naturally jest wśród nas ekspertem od charge'owania RSa. Wiem że to jeździło, ale nie wiem czemu zdemontował.
  
 
Jeśli mnie moja skleroza nie oszukuje, zdaje się były wielkie problemy z poprawnym zestrojeniem całości. Ale mogę się mylić. Najwięcej na ten temat mógłby powiedzieć sam zainteresowany.
  
 
Ale głowica się nie rozpadła? Bo odkąd interesuję się motoryzacją, nie słyszałem żeby pękła głowica w RSie. Mimo ostrego katowania. Ale tu już Janek-RS jako znawca ilościowy tematu powinien się wypowiedzieć.
  
 
Cytat:
2006-03-23 16:29:45, WilK pisze:
Ale głowica się nie rozpadła? Bo odkąd interesuję się motoryzacją, nie słyszałem żeby pękła głowica w RSie. Mimo ostrego katowania. Ale tu już Janek-RS jako znawca ilościowy tematu powinien się wypowiedzieć.



Moja ma pekniecia pomiedzy zaworami wydechowymi...Ale nie takie "na wylot" - kreski sa
  
 
Cytat:
2006-03-23 16:51:20, Seba pisze:
Moja ma pekniecia pomiedzy zaworami wydechowymi...Ale nie takie "na wylot" - kreski sa


nazywa sie to: pekniete przelecze miedzy zaworowe
prawdopodobnie od LPG jesli jezdzilo, ale nie koniecznie. zwykle przegrzanie tez na to wplywa i glowica peka na przeleczach
  
 
nie wiem czy to prawda ale kolega mi mowil ze silnik RSa jest na stacie jush kuty?moze kłuty nie wiem jak to sie pisze

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Cytat:
2006-03-23 16:58:10, liked pisze:
nazywa sie to: pekniete przelecze miedzy zaworowe prawdopodobnie od LPG jesli jezdzilo, ale nie koniecznie. zwykle przegrzanie tez na to wplywa i glowica peka na przeleczach



Tak liked - przegrzanie - tempy poprzednik w niemczech zalowal z 20 euro na nowy czujnik wlaczenia wentylatora i w koreczku pewnie go zalatwil,poszedl jeden zawor,te pekniecia sa i pierscienie chyba do wymiany,bo na cylindrze progu nic a nic nie ma,a jak na postoju depne mu w deche do odciencia i puszcze to za 3 razem juz na niebiesko dymi ...
  
 
czyli muszę pogadać z Hubertem jak to wszystko może działać. Swego czasu na niemieckim ebayu był kompletny zestaw turbo do eReSa, tylk owsadzać i jeździć. Poszedł za 1700 Euro. To dużo taniej niż by wtedy zapłaił za to w polsce. W skład zestawu wchodziła: Turbawka, IC, komputer, wszystkie ury i rurki, nowa miska olejowa i wszystkie mocowania. Słowem komplet. W opisie było że moc po zamontowaniu około 230 KM. Warto było zapłacić. Wtedy Euro stało po 3 pln czyli wychodziło około 5000 pln.
  
 
Tylko samo posiadanie części to pewnie mniej niż połowa sukcesu. Trzeba wiedzieć jeszcze jak to wrzucić i co najważniejsze - jak to zestroić. Ale jak pisałem, Hubert będzie wiedział najlepiej.