[126] To bedzie Maxi...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest w trakcie budowy. Central. Boxer.
Pozostalo pare spraw do rozwiazania - miedzy innymi sposob zmiany biegow - jak to polaczyc, jak zawiesic tylny zawias, bo gdyby zamocowac amor na gorze w orginalnym miejscu to dol wyjdzie w srodku wachacza, a skrocona sprezyna orginalnego zawiasu wciaz jest za dluga. Poza tym - jak widac na fotkach. W razie czego moge dorzucic jeszcze kilka z dalszej budowy.
  
 
I kolejna bardzo ciekawa konstrukcja. Trzymam kciuki za konstruktorów i czekam na efekt końcowy
  
 
sorry od czego to jest silnik i jaka moc?? bo troszke duzy

-----------------
Franky Garage
  
 
nooo w cipke....!!!
powodzenia w budowie tego....monstrum
  
 
A myślałem że będziesz tworzył coś na Bisie-a tu znów maluszek..
  
 
alfa 1.7 ?



-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2005-11-02 20:39:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2005-11-02 20:46:17 ]
  
 
Żuraw ale z tym wozem to na razie i tak Jatczak Cię będzie gnoił bo widze że tostara alfa 33 jeszcze z pierwszej serii 1.3 1.5 albo 1.7 na ośmiu zaworach i na dellorto pewnie 36 co w najlepszym razie daje kiedyś dostępne 112ps a teraz ile z tego zostało któż to wie. Po drugie ten silnik ma tylko 2 zalety pierwsza to nisko środek ciężkości a druga to dellorto razem zdżwiękiem, wady po pierwsze smarowanie do bani panewki nagminnie wyciera w tych silnikach po drugie komplet świec do boxera w fiacie kosztuje 870zł a na innych świecach będzie miał 1/3 mocy oryginalne mają specjalne stożkowe elektrody, następna rzecz jak trzeba będzie wymienić swiece to idzie się lekko mówiąc wkur.... , generalnie moim zdaniem jesli boxer to tylko z wersji 33 Q4 16v czyli na wtrysku z 16 zaworami tamten miał przynajmniej 139kucy a w sumie do niego zamiast kompa można by włożyć dellorto ale nie 36 a 45 ale nie powiem róbcie róbcie może wyjdzie coś fajnego powodzenia.
  
 
witam idea słuszna ale zamiast tego silnika można by coś konkretniejszego w tej samej postaci czyli boxer ale z imprezy lub legacy oczywiscie 2.0 turbo konstrukcyjnie bliźniaczo podobny ale jakość zupełnia inna , jeszcze jedno mnie dziwi tarcze i zaciski przy skrzyni biegów ciekawe rozwiązanie tylko co wtedy jak ci przegub strzeli po zawodach lecisz bez hamulca hyh

pozdrowienia i powodzenia mimo wszystko, życze nieurywających sie przegubów lub zabieraków jesli zostanie seryjny zawias
  
 
Cytat:
2005-11-02 21:11:14, kaza pisze:
Żuraw ale z tym wozem to na razie i tak Jatczak Cię będzie gnoił


A kto powiedzial, ze to moje auto?

Cytat:
2005-11-02 20:13:26, Bukowina_Driver pisze:
A myślałem że będziesz tworzył coś na Bisie-a tu znów maluszek..


No - nie inaczej

[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2005-11-02 22:26:57 ]
  
 
no chyba że to nie twoje auto .

Rafał a ty byś chciał od razu kogoś zabić powoli niech poczuje najpierw 4 razy taką moc jak w malcu a dopiero potem kilkanaście razy większą
  
 
Hm narazie profi to nie wyglada, ale fajnie że ktoś podjął wyzwanie, silnik wygląda jakby wegetował troche już, ciekawe jak z rejestracją itp, pewnie awaryjność na początku też bedzie ale życze owocnych prac.
  
 
pachnie mi tu walka miedzy Zoltkiem a Zurawiem. obaj cos tam mamrocza o centrach;p
  
 
Eeee - przeciez Zoltar robi/bezie robil samochod do rajdow, a ja bede mial wersje do jezdzenia na codzien, wiec porownywanie troche nie dzie w parze. U Zoltaa pewnie gola blacha i poliweglan, a u mnie pelna tapicerka i wygluszenia...
No i pewnie Zoltar juz wie co bedzie wkladal, a ja wciaz rozpatruje pomiedzy 3 motorami...
  
 
ja narazie wkladam to co mam troche bardziej dlubniete tak na 95-100km, bardziej w tej chwili mi zalezy na centralnym montazu i dobrym zestrojeniu zawiasu.

a co do tego boxera to taki dosc klocowaty jest...
  
 
nie zapominajcie o mnie haha. tzn czekam na Wasze efekty zeby zrobic zgape, takze przy robieniu fot pamietajcie zeby pofotografowac szczegoly
  
 
Wojtas ty jeszcze nie masz dość przyjemności związanych z przerejestrowywaniem????
  
 
czemu, teraz nie ma nr silnika w dowodzie takze silnik 1.1 central moze juz jezdzic.
  
 
nie ma ktos KKK K03 na sprzedaz?
  
 
Cytat:
2005-11-03 14:28:28, ZoLt4R pisze:
nie ma ktos KKK K03 na sprzedaz?



K03 to z audi 1.8 T?????
  
 
ty Zoltek nieprubuj nic ponizej 2.0 robic bo cie tne! ;D