Polonez 1.4 czujnik w kolektorze dolotowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy czujnik umieszczony w kolektorze dolotowym podczas sprawdzania go miernikiem powinien mieć obwód zamknięty. silnik jest zimny a po zdjęciu kostki srawdzam go miernikiem na pozycji dżwiękowej i miernik sygnalizuje obwód zamknięty czy tak powinno być czy nie prosze o odpowiedż ewentualnie ile powino wynoić napięcie na tym czujniku na włączonym zapłonie?
  
 
Nie znam odpowiedzi na twoje pytania natomiast wiem jedno. Jest to czujnik temperatury powietrza zasysanego i jest to czujnik rezystorowy więc ma rezystancję prawdopodobnie kilkaset omów lub kilka kiloomów. Rozbierzność taka bo nigdy nie mierzyłem więc nie wiem.

A i rezystancja zmienia sie w funkcji temperatury otoczenia.
  
 
to proste musisz sprawdzic jego rezystancje ,która wynosi:
100 st.-150 ohm,80st-300 ohm,60st-500ohm,40st.-1100ohm,20st,-2400 ohm,0st.-5900ohm
i proponuje to zmierzyc na wtyczce do kompa bo odrazu wykluczysz
połaczenie z czujnikiem
  
 
czy jest to czujnik temperatury czy ciśnienia bezwzględnego? jeżeli można to jak mam to sprawdzić na wtyczce nie mm możliwości podpięcia chyba że na wyjętej czy ten czujnik może mieć wpływ na ciśnienie paliwa i czy jakby łapał lewego powietrza to może mieć cos wspólnego z mocą samochodu?