Zapłon z Eleganta w BIS-ie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś montował zapłon z Eleganta w BIS-ie? Mam kilka pytań:
1. Czy koło pasowe z Eleganta ze znakami podejdzie do BIS-a?
2. Jak zamontować czujnik położenia wału korbowego?
3. Jeżeli chodzi o elektrykę to wystarczy chyba podpiąć kabelki, czy się mylę?
4. Ma ktoś wykres krzywych wyprzedzenia zapłonu do BIS-a, aparat zapłonowy ZELMOT? (mam wykresy z Eleganta - potrzebuję porównać charakterystyki)

[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2006-03-28 22:37:37 ]
  
 
przecie w cc 700 gania nanoplex więc wszystko to powinno pasować !!!
  
 
Gdyby obok siebie stały u mnie w garażu El, BIS i CC700 (i 4 piwa) to bym szybko się zorientował. Wiem o tym, że powinno. "Prawie robi jednak dużą różnicę".

[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2006-03-28 22:46:22 ]
  
 
Nie pamiętam jak to miał zrobione ale wiem ze gośc o ksywie Bukowina_Driver miał ( może nadal ma) bisa z silnikiem od cc700 i zapewne on bedzie bardziej obcykany w tym temacie. Zjadź profil i na gg uderz, pozdrawiam
  
 
Po zastosowaniu nanoplexa, odpada aparat zapłonowy, zastanawiam się, czy dało by sie zastosować wtedy inny wałek rozrządu, przykładowo 385, wydaje mi sie ,że nie powinno być problemu bo w Bisie nie ma napedu pompy oleju z wałka jak w 650, pompa jest napedzana trybem który napedza aparat w 650, a napęd aparatu zapłonowego z wałka wtedy jest zbedny, wiec wałek może byc z 650.

[ wiadomość edytowana przez: ISO-lator dnia 2006-03-29 00:19:58 ]
  
 
Nie zależy mi na zysku mocy, tylko na bezawaryjności. Miałem kiedyś eleganta, i przez 3 lata zapomniałem, że jest coś takiego jak układ zapłonowy. Nigdy się nic nie działo. Ale dzięki za odpowiedzi! A ja kombinuję dalej...