| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-03-30 20:44:16 Powinien sie zalaczac chyba przed czerwonym polem.U mnie nigdy sie nie zalacza bo chocby nie wiem co to takiej wysokiej temperatury jeszcze nie osiagnol. |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2006-03-30 20:46:02 o i to juz jakis trop ze musi byc bardzo zagrzany zeby wentulatorek sie załaczył |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2006-03-30 21:15:26 szanowny pan Wilku nie pomoze mi w tym zagadnieniu ?????????
jak czytam posty to zna sie na wszystkim??
|
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-03-30 21:26:53 Napełnianie i odpowietrzanie
Wkręcić oba korki spustu cieczy chłodzącej (w kadłubie silnika i w chłodnicy). Poluzować odpowietrznik układu chłodzenia umieszczony w górnym elastycznym przewodzie chłodnicy. Napełniać układ przez wlew zbiornika wyrównawczego, aż ciecz chłodząca zacznie wypływać spod odpowietrznika. Dokręcić odpowietrznik. |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-03-30 21:36:18 |
![]() krakus69 Ford Escort kraków | 2006-03-30 22:11:08 kaes zauwaz ze podajesz informacje do silnika disela dzieki z apomoc ale to nie to |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-03-30 22:17:41 Upsss sorry nie zauwazylem |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-03-30 22:30:31 To chyba bedzie to a jak nie to sie poddaje
Zamknąć korek wlewu zbiornika wyrównawczego, uruchomić silnik i nagrzać silnik do temperatury normalnej pracy. Odpowietrzanie układu chłodzenia odbywa się samoczynnie. W razie potrzeby uzupełnić ilość cieczy chłodzącej do poziomu „MAX" zaznaczonego na zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia. Uwaga. Korek zbiornika wyrównawczego rozgrzanego silnika należy odkręcać bardzo powoli i stopniowo obniżać ciśnienie w układzie chłodzenia (nagłe otwarcie grozi poparzeniem — przyp. tłum.). [ wiadomość edytowana przez: kaes dnia 2006-03-30 22:31:38 ] |
diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2006-03-30 22:45:58 Jak sprawdzić wentylator i jego instalację:
Zdejmujesz końcówkę z elektrowłącznika i zwierasz jego styki drutem wygiętyum w U - powinieneś usłyszeć cyknięcie przekaźnika przy aku i trrr kręcącego sie śmigła. (Na włączonym zapłonie) Jeśli nie masz tak to napisz, będziemy szukć dalej. Jak włączyć wentylator - poszukaj korka na drodze, albo w gorący dzień jedź tak koło 120, nagle wyhamuj do 0 i postój tak z 5 min - u mnie temp. wtedy ładnie idzie w górę aż załącza wentyaltor (a razej załączała, bo w zimie wyciągając aku przy -20 urwałem kabel od bezpiecznika - będzie trzeba to zrobić do lata. Pzdr |