| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2006-03-10 21:37:44 Witam
Mam problem z moim autkiem od momentu gdy nie chciał mi zapalić po kilkugodzinnym postoju!!! Kręcił silnik jakby miał niedomknięte zawory ale ....(stało sie to tylko raz wiec)...A więc problem wygląda tak : Jak jest zimny to przy naciśnieciu gazu do dechy to wkręca sie powoli a powyżej 3000 rpm dostaje kopa; zaś jak wskazówka temperatury pojawi sie na literce " N " (od normal) to auto przchodzi w taki stan że jak przycisne do dechy to wkęca sie pięknie ale jak dojdzie do 4000 rpm to mułłłł i dupa . nie ma wtedy mocy - nie ciągnie.
Ostatnio wymieniłem kable WN(3 dni temu),świece jakieś 16000 km temu. Dziś odpiołem przepływomierz i jakby trochę lepiej ale taka lekka dziura w obrotach ok 4000 rpm jest. Proszę o jakieś sugestie ??? Escort 95r 1.8 16V 105 Ps (zetec) |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2006-03-10 21:45:24 Katalizator???? |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2006-03-10 22:21:36 Benzynka tylko!!!
Myślałem o katalizatorze ale .... a tak w ogóle to jaka cena kata? Cosik na forum wyczytałem że może końcowy tłumik???? |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2006-03-10 22:27:26 Zagdaj do Kiełka, on wymieniał, a jeśli się nie mylę, to kupował od Slawasa.
Końcowy chyba nie, predzej coś po drodze. |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2006-03-10 22:57:23 kupuj kata od Sławka (slawas1), jak kat rzytkał środkowy (tak jak prawdopodobnie u mnie) to i środkowy.
W ciągu ostatniego tygodnia chyba siódmy raz piszę to samo odpowidadając na post, który ma w tytule "czemu muli...' |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2006-03-10 23:07:50 Kiełek a powiedz ile zapłaciłeś za taki zestaw czyli kat + środkowy??? |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2006-03-30 20:19:49 Prawdopodobnie rozwiązałem problem MULENIA autka. A mianowicie rozebrałem przepływomierz powietrza tzn. Odkręciłem dwie śrubki na torxa;wyjąłem ten układzik. Składa sie on z plastikowego trzpienia na końcu którego są dwa takie cieniutkie rezystorki. Pooglądałem dokładnie i okazało sie że te rezystorki mają na sobie czarny spieczony nalot od strony dolotu powietrza z filtra. Popsikałem na nie specyfikiem do czyszczenia gażników, podmuchałem powietrzem i rura..... Zrobiłem ok 70 km i dziura sobie zniknęła!!!! Teraz śmiga essi jak dawniej!!! Myślałem że to jakieś chore czyścić przepływkę ale jednak.... |