Muł powyżej 4000 rpm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam problem z moim autkiem od momentu gdy nie chciał mi zapalić po kilkugodzinnym postoju!!! Kręcił silnik jakby miał niedomknięte zawory ale ....(stało sie to tylko raz wiec)...A więc problem wygląda tak : Jak jest zimny to przy naciśnieciu gazu do dechy to wkręca sie powoli a powyżej 3000 rpm dostaje kopa; zaś jak wskazówka temperatury pojawi sie na literce " N " (od normal) to auto przchodzi w taki stan że jak przycisne do dechy to wkęca sie pięknie ale jak dojdzie do 4000 rpm to mułłłł i dupa . nie ma wtedy mocy - nie ciągnie.
Ostatnio wymieniłem kable WN(3 dni temu),świece jakieś 16000 km temu.
Dziś odpiołem przepływomierz i jakby trochę lepiej ale taka lekka dziura w obrotach ok 4000 rpm jest.
Proszę o jakieś sugestie ???
Escort 95r 1.8 16V 105 Ps (zetec)
  
 
gaz/ bena ??
a filtr powietrza ?
paliwka - paliwo nie "starawe" ???
miałem tak ....... .dawno wina była zwęznoego - modyfikowanego dla lpg dolotu a jesli tka dzieje sie , a nie masz lpg to niech inni spróbujapomoc , byćmoze osławiona wyszukiwarka ??
  
 
Katalizator????
  
 
Benzynka tylko!!!
Myślałem o katalizatorze ale .... a tak w ogóle to jaka cena kata? Cosik na forum wyczytałem że może końcowy tłumik????
  
 
Zagdaj do Kiełka, on wymieniał, a jeśli się nie mylę, to kupował od Slawasa.

Końcowy chyba nie, predzej coś po drodze.
  
 
kupuj kata od Sławka (slawas1), jak kat rzytkał środkowy (tak jak prawdopodobnie u mnie) to i środkowy.
W ciągu ostatniego tygodnia chyba siódmy raz piszę to samo odpowidadając na post, który ma w tytule "czemu muli...'
  
 
Kiełek a powiedz ile zapłaciłeś za taki zestaw czyli kat + środkowy???
  
 
Prawdopodobnie rozwiązałem problem MULENIA autka. A mianowicie rozebrałem przepływomierz powietrza tzn. Odkręciłem dwie śrubki na torxa;wyjąłem ten układzik. Składa sie on z plastikowego trzpienia na końcu którego są dwa takie cieniutkie rezystorki. Pooglądałem dokładnie i okazało sie że te rezystorki mają na sobie czarny spieczony nalot od strony dolotu powietrza z filtra. Popsikałem na nie specyfikiem do czyszczenia gażników, podmuchałem powietrzem i rura..... Zrobiłem ok 70 km i dziura sobie zniknęła!!!! Teraz śmiga essi jak dawniej!!! Myślałem że to jakieś chore czyścić przepływkę ale jednak....