Linka sprzęgła Oma A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupiłem dzisiaj do mojej OMY 3000 lineczkę sprzęgła.

Okazało się, że jest za długa (sam rdzeń linki, później okazało się, że pancerz jest za krótki).

Nie można ustawic odpowiednio sprzęgła.

W sklepie sprawdzałem, wszystkie linki od 2.0, 2.3 i 3.0 mają
krótszy pancerz o jakieś 2 cm od pancerza uszkodzonej linki.
Te 2 cm powodują, iż nie można ustawić sprzęgła.
Musiałem wyrwać końcówkę ze starego pancerza i wsadzić (przy skrzyni biegów) koniec pancerza z nowej linki w ten wyrwany koniec (najpierw musiałem przeciąć go wzdlłuż na jakieś 3 mm aby przeciągnąć rdzeń nowej linki sprzęgła). Co za patent...

Taka krótka wiadomość dla tych, którzy będą chcieli szybko zmienić linkę.

To nie będzie takie szybkie...
  
 
Kurden - wygrzebałem kotleta bo jest najbardziej sensowny.

Wiadomo, że chadzają dwie długości linki
Jedni mają takie a drudzy śmakie...
Pytania:
1. Jaka jest dugość całej linki?
2. Jaka jest długość pancerza z końcówkami?

Odpowiedzi podać dla obu wersji linek, bo w sklepie miewają jeden rodzaj i nie ma z czym porównać

ps.Chce sie ktoś wymienić dam krótrzą za dłuższą
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 21:15:04 ]
  
 
w katalogu było pancerz 800mm linka 1190 lub 1230mm w zależności od rocznika (numeru skrzyni) do mojej ta dłuższa.

Zamówiłem i odebrałem lecz nieco różniła się wymiarami od tej katalogowej
długość pancerza767mm , a długość linki 1226 pomimo tego zamontowałem i wszystko pasuje jak należy.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-03-31 20:58:55, Solltys pisze:
Wiadomo, że chadzają dwie długości linki Jedni mają takie a drudzy śmakie...



Kupowałem do swojej Omegi to powiedzieli tak: silniki o mumerze do C20N14187545 linka o wg katalogu Opla 0669149, silniki o numerze od C20NE14187546 linka 0669159.

W moim przypadku się sprawdziło.
  
 
Cytat:
2006-04-01 14:16:51, arcuser pisze:
Kupowałem do swojej Omegi to powiedzieli tak: silniki o mumerze do C20N14187545 linka o wg katalogu Opla 0669149, silniki o numerze od C20NE14187546 linka 0669159. W moim przypadku się sprawdziło.


Nie mam numeru silnika i nigdy nie miałem
  
 
ja to nie dawno przerabialem. proste: wstawilem auto mechaniora i powiedzialem ze na 16,00 ma byc...i bylo
  
 
Wcale sie nie ubawiłem
Podam ci numer mojego konta... albo nie powiem w ASO gdzie od dzisiaj będe serwisował grata żeby fakturę za płatności przesyłali TOBIE RYBA-1.

Wtedy ja wielkopańsko też powiem "na 16 ma być"

Zastanów sie co i komu piszesz - jak bym był rokefeler to bym se mv6 kupił ze złota kierownicą i linką z platyny
  
 
Sołtys powyżej tego numeru co podał arcuser silnik poznasz bo będzie miał rolkę napinającą paska rozrządu ("kwadratowa" obudowa paska rozrządu)
  
 
Czyli jestem poniżej - okrągła - ok thx
  
 
kolego cala przyjemnosc mnie kosztowala 100zl. wiec chyba sie oplacalo. ja za sama linke zaplacil bym w sklepie jak pytalem 80 a ze mechanior ma duze zniszki to wyszlo z jego robocizna 100. wiec przeliczcie czy za zaoszczedzone 20zl oplaca sie samemu meczyc, brudzic i tracic czas nie majac nawet kanalu?? moim zdaniem nie
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 21:15:57 ]
  
 
{OT}
Wiesz jaki jest mój problem z warsztatami?

Większość w okolicy ma elektryczne windy zamiast wykopanych kanałów i .. .hmm ten ... boją się podnosić moją Omę, bo jak obrazowo wyłuszczył mi jeden z mechaników: Panie, ja podnośnik w górę a kółeczka i tak na ziemi zostaną
{/OT}

Wracając do tematu - rozmiar linki jest mi niezbędny do zakupu co chyba nie ulega wątpliwości i wolę robić to sam ze względu na kase oraz.... ze względu na niepowtarzalność konstrukcji tego auta.
przykładowo - doświadczony mech podchodząc do auta z już przygotowanym kluczem (a bo to w tym miejscu zawsze jest np.13) natknie się na parę niespodzianek swobodnego rzeźbienia że i francuzem nie wskórasz
  
 
Cytat:
2006-04-04 07:36:53, kielkac pisze:
ale soltys kupi linke za 35 zl i oszczedzi troche wiecej niz wynika z twoich obliczen...


jak sie ma linke za 35zl to sorry. wtedy sie oplaca samemu dlubac