MotoNews.pl
  

Shell V-power racing

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanko takie mam , czy ktos to próbował - tak na pusty bak??
zawsze lałem V-powera 95, a wczoraj już miałem bak suchy jak sahara więc postanowiłem zalać na próbę tego do rakiet i aż mnie zatkało , nie myślałem , że aż taka różnica będzie...
szczególnie, że standartowo bujam sie na gazie.
ale jak klepnąłem mu na tej benzynce to myślałem , że zaraz się ziemia w druga stronę zacznie obracać.
niby ten 2.0 jest niskoobrotowy i niewytężony, na gazie szczegulnie to czuć - na 4.5 tys obr. już słabnie , a na tym paliwku poszedł pod 6 tys cały czas mocniej wyrywając....
oczywiście efekt ten może być spowodowany subiektywnym ubytkiem masy pojazdu ( parę banknotów z portfela ubyło)
a jak wiadomo samochód lżejszy lepiej idzie
a wracając do tematu czy ktoś ma podobne spostrzeżenia??
  
 
Ja zawsze tankuję na Shellu... I Gdy czasem śmigam z humoru na PB... Mam podobne wrażenia... Piłując auto można mieć bez problemu 140 po mieście na stosunkowo krótkich odcinkach (Jak na Espero)

Auto równo, mocno przyśpiesza... I pomimo małej różnicy na hamowni mocowo... Brak dołka w momencie u mnie robi OGROMNĄ różnicę na benzynie...

Auto staje się lekkie... Jakby miało więcej niż 100 koni... No i ta reakcja na gaz

3 do 5400-5500 i 4 i dalej ciągnie

Gdyby fabrycznie miało lepsze hamulce... Twardszy zawias i tak 125 koni... To nie znam lepszego auta za tą kasę... Tylko śmiertelność by pewnie wzrosła
  
 
Cytat:
2006-04-04 13:02:40, Zoltar pisze:
Brak dołka w momencie u mnie robi OGROMNĄ różnicę na benzynie... Auto staje się lekkie... Jakby miało więcej niż 100 koni...

W tym momencie u mnie jest dołek bo tankowałem paliwo na shelu i gaz. A po drugie mój ma więcej niż 100 koni bo... 105
  
 
Nie ma więcej

Jedź na hamownię i sprawdź... Mój ma 97 na benzynie

Chyba, że nie masz żadnej zwężki w dolocie
  
 
Cytat:
2006-04-04 13:07:19, malin2 pisze:
mój ma więcej niż 100 koni bo... 105

chcesz powiedziec..ze wydaje ci sie ze powinien miec 105KM zolti ma przeciez ten sam silnik..tylko on sie zmierzyl na hamowni..i wyszlo..chyba 97pb i 94lpg..i tyle zostalo ze 105 z katalogu
  
 
powiem Wam ze u mnie przy 1.5 tez roznica pomiedzy v-power racingiem a gazem jest ogromna - auto w porownaniu do gassu mocno ciagnie na obrotach na ktorych ma ciagnac, reakcja na gaz duzo szybsza, zbiera sie bez myslenia itepe itede. tylko ta bena troche kosztuja a jak juz ja zaleje to czesto bralo mnie na pokazywanie na swiatlach co ta bena jest warta, wiec drogi ten interes....