Moze nowa bestia!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
jutro jade ogladac omesie
i teraz pytanie:::nigdy nie mialem do czynienia z silnikiem C20NE na co mam patrzec ?????moze sa jakies specjalne szczegoly przy tym silniku na ktore trzeba zwrocic uwage?????????
  
 
kurcze disel powiedz coś więcej...jak Omesia...???
a o C20NE pytaj PiotraS on jest jego wielbicielem

trzymam kciuki za stan techniczy i dobry zakup
  
 
jutro napisze wiecej jak uda mi sie sprzedac URSUSA bo jezeli nie sprzedam to kapa
  
 
Halo , no wreszcie ktoś kupuje prawdziwa omege, gratulacje!
(bedzie gdzie przykleic nalepke )
pozdro DanDan
  
 
No, w końcu mamy kolejną bestyjke z coolmotorem

Ja do końca nie wiem na co zwracać szczególnie uwage ale u mnie popychacze się tłukły, lożysko w sprzęgle siada powoli i pasek klinowy alternatora się ślizga. Dodam że Ome mam z 1991 i ma troche przejechane, więc jak na auto z przebiegiem ok. 200k km to niezbyt duże zużycia.

Disel pełni szczęścia doznasz z carawanem i jakimś fajnym audiosystemem
  
 
kurcze sprawa sie przesunela na poswietach
z powodu goscia ktory kupuje mojego dieselka
  
 
Silnik C20ne poezja ........
Najnizszy moment obrotowy, mal jest takich silnikow ktore by miale max moment prz 2600 obrotow (no i dieslach nie wspomne), przez co silnik jest bardzo elastyczny, zdarza mi sie pociagnsc na 2 do 100 km/ h i przelaczyc na piatke.
W przypadku gdy pojdzie Ci pasek rozrzadu nic sie nie stanie zawory zawisna i nie zetkna sie z tlokami, o ile pasek po zerwanieu nie narobi szokdy.
Przy kupnie zwrocic uwage na silnik aby
- nie bylo zdnych wyciekow z silnika nic a nic nawet miska olejowa ma byc sucha, no oczuwiscie jeden dopuszczalny wyciek spod klawiatury zawrow to uszczelka nigdy nie byla dobra
- na silniku powinny byc slady po konserwacji fabrycznej, taki zolty/zywicowy odcien, jesli ich nie bedzie to oznacza ze silnik bywal czesto myty a to moze oznaczac remonty itp.
- wszystkie kabelki musze tkwic na swoich miejscach powinny miec specjalne opaski, mocowanie ( widziales moj silnik tam wszysko tkwilo na swoim miejscu)
- nie przejmuj sie przebiegiem 200 tys to nic ja mam 235 i jest ok
- wyjmij korek i obejrzyj czy gdzies nie ma maselka jesli bede jakekolwiek slady to auto moze miec problem z uszczelka lub mialo - mozna sprawdzic na koniec cisnieni w silniku nie powinne byc wieksze niz 12 (11,8 ) lub szczelnosc na utrate powietrza powinno byc ponizej 17-19 % , przy 25 zaleca sie remont.
- no i najwazniejsz auto nie moze byc "BITE"
  
 
dzis ogladalem kilka ale w jednej sie zakochalem : kolor a'la URG ale caravan, blacha w idealnym stanie, w srodku zadbana na max ,rok w polsce ,niestety wersja podstawowa bez kompa na alumkach ,a do silnika powiem tyle ze jest w jednym miejscu troche oleju ale 99% jest to nieszczelnosc przewodu cisnieniowego calkiem z tylu od strony wnetrza auta--> na moje oko to z przewodu niestety nie jestem pewny niestety bedzie do wziecia dopiero za 2 tygodnie bede jeszcze szukal czegos innego ale mysle ze warto poczekac aha ma 160tys niewiem na ile prawda i jest za 12tys ale napewno kilka stowek pojdzie w dol