| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Blues_Elwood Seicento Toruń | 2006-04-16 14:15:41 Sprawdz przelacznik zespolony, moze raz styka raz nie, mozliwe zeby to bylo od drgan silnika? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-04-16 14:40:57 Nie.
To wina silniczka a dokładniej automatu zatrzymującego wycieraczki w dolnej pozycji. Przełącznik nie ma to nic do rzeczy. |
korozja F&F Sympatyk Fiat 126p kraków | 2006-04-16 23:24:30
Co ty mówisz automat jest po to żeby wycieraczki zeszły z szyby gdyby się zepsuł to wycieraczki zatrzymywały by się od razu po wyłączeniu czyli w każdym położeniu napewno sklejają się styki na przekaźniku lub na przełączniku |
LOSOS FSO Polonez Caro 1.5 ... Marki | 2006-04-17 15:24:05 jeśli tak jak mówisz sklejają się styki, to jak to sprawdzić, i ewentualnie co wymienić?? |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-04-17 16:39:07 To sie wyjeździ... |
LOSOS FSO Polonez Caro 1.5 ... Marki | 2006-04-17 16:56:40 wyjeździ się??..... |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-04-17 22:00:19
Gdyby problem leżał po stronie wyłącznika zatrzymywanie ręką nic by nie dało ( no chyba że tak długo aż spalił by się silnik ) |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2006-04-19 06:12:32 Na 99% problem z zawilgoceniem w silniku. Jak tego nie usuniesz to na 100% sie nie wyjeżdzi.
Chodzi zazwyczaj o zwarcie między tymi dwoma stukami gdzie wchodzą niebieskie przewody. ![]() |