Kupię wałek rozrządu do fiata 127/1050 sport

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w temacie
tel.505811150 wraz z ceną.
  
 
Ciezka sprawa. W dobrym stanie to raczej jest niemozliwe. Wiekszosc ma wyciete krzywki. Ja przestalem szukac i dorobie walek, nawet mocniejszy niz w 70 HP. Mozesz tez zregenerowac jak masz powycinany.
  
 
udało mi się kupić za .......50zł w zakładzie auto szlif leżał sobie a on niewiedział nawet od jakiego to jest auta
  
 
Napisz po czym rozpoznales ten walek.
  
 
wałek tzw normalny ma "ostre"zakończenia krzywek ten natomiast ma że tak się wyraże "jajowate" ważne jest wznios krzywek i średnice czopów .
  
 
Napisz jaki wznios maja krzywki i jaka wysokosc.
  
 
wznios krzywek dla tego wałka to 9,20mm ssący
9,25 mm wydech
w moim wychodziło od 9,0mm do 9,20
czyli tak wyskość całkowita krzywki minus średnica krzywki daje wznios krzywki .
np średnica krzywki 29mm wysokość 38mm = 9,0mm
ale jeśli masz silnik 1,3 to tam są inne czasy rozrządu wysokość krzywek też może być inna np. jak w standarcie 8,7mmm .Dlatego przełożenie głowicy od 1,3 wydaje się dobrym pomysłem ale prawdopodobnie z innym wałkiem np standard albo sport od 1050 cc , niewiem jaka jest pojemność komory spalania w obu głowicach(może ktoś mierzył niech poda) ale mogę się mylić.
poprawić proszę.
  
 
Komory sa rozne : 1.05 zwkly ma 9.3:1, sport 9.8:1 a 1.3 ma 9.75:1 stopien sprezania.Z mierzeniem pojemnosci to raczej bedzie ciezko ze wzgledu na wczesniejsze rownanie glowicy i jej zuzycie , ale napewno da sie to policzyc.
Co do wyboru walka - Gigi jezdzil kiedys swoim 1.3 na zwyklym z 1.05 moze sie wypowie.
Glowice z 1.3 warto przelozyc do 1.05 chocby ze wzgledu na to ze ma duzo wieksze kanaly.
Jak zalozysz walek ze sporta to napisz jak zachowuje sie silnik w porownaniu do seryjnego , tez poluje na taki walek.W Krakowie moga przerobic zwykly na sporta za ok 450zl.Oprucz tego moga zrobic 278,285 i 290 wlasnego projektu,jednak takie dziwne wydlupki mnie nie interesuja .