PRZEGUBY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no i stało sie wczoraj zaczeło mi tarmosić przednim lewym kołem przy skrętach i jestem pewien na 99% że to przegub zew. gdyż osłona jego była do wymiany ale ze wzgledu swojej głupoty nie zrobiłem tego. Kilka pytań:

1.lepiej kupić orginalny ale używany(szrot) czy nowy zamiennik
PRZY OKAZJI:
2.drązki, stabilizatory itp. itd. jakie i co wymieniać

[ wiadomość edytowana przez: slymen dnia 2006-04-13 09:47:04 ]
  
 
ad 1 - zdecydowanie nowy zamiennik / koszty od 120zł w górę - w zależności od motoru, a pewność o wiele większa niż w przypadku używki z niewiadomego pochodzenia
  
 
dzięki za odpowiedz czekam jeszcze na pkt drugi i jadę na zakupy
  
 
Cytat:
2006-04-13 09:05:08, slymen pisze:
osłona jego była do wymiany ale ze wzgledu swojej głupoty nie zrobiłem tego



No to mi poprawiłeś samopoczucie, bo ja w zeszłym tygodniu po pojawieniu się pierszych oznak wyciekającego smaru wymieniłem osłonę, a przegub po rozebraniu - malina