| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-04-09 13:24:57 Aczekasz na pyk przekaznika?Nie wiem jak przy 1.6D ale przy 1.8D odpalam po pyknieciu przekaznika.Slychac go pare sekund po tym jak zgasnie juz kontrolka. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-04-09 14:59:37 Po pierwszym grzaniu zakrec doslownie 2 obroty walu. Wylacz, potem zagrzej swiece jeszcze raz i teraz powinien bez probolemu odpalic.
|
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-04-09 22:11:24 Zgadza się - odpala bez problemu, Ale czemu tak jest? |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-04-09 23:32:24 Właśnie nie wiem czemu tak jest, ale tak to niestety działa nawet w Mondeo 1.8TD (ten sam silnik w koncu). Jesli zapalasz od razu, mozesz sobie krecic az do wyczerpania akumulatora i nie zaskoczy!
Jesli dasz mu zakrecic chocby dwa razy, to druga proba juz z sukcesem, nawet przy -27C. I dziwne, ze problem jest tylko przy pierwszym zapaleniu. Pozniej juz jest ok. Tak sie zastanawiam, czy to nie wina elektrozaworu odcinajacego doplyw paliwa? Niestety nie mam nowego, by wymienic i sie przekonac. Wiem na pewno, ze to nie jest kwestia swiec zarowych. Na nowym aku i na nowych swiecach jest to samo. Pozostaje wiec tylko uklad zasilania silnika. Albo elektrozawor, albo cos w pompie. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-04-10 08:57:49 a jak mowisz za pierwszym razem pokręcic wałem 2 razy, ale wtedy też grzejesz świece? |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-04-10 09:05:17 Tak hepciu lepiej grzac!
Na pewno jak jest zimny, rano jak odpalasz pierwszy raz. a) zagrzej - pykniecie - wylacz b) zagrzej - pykniecie - krec 2 obrony doslownie 2 sekundy pusc c) zagrzej - pykniecie od razu krec na maxa!!! Taki schemat odpalania w zime i bylo mu duzo duzo duzo lzej niz krecenie od razu za 1 razem!!!. Pozniej mozesz tak b) zagrzej - pykniecie - krec 2 obrony doslownie 2 sekundy pusc c) zagrzej - pykniecie od razu krec na maxa!!! Na pewno przy pierwszych porannych odpalaniach WARTO grzac. Potem jak jest cieply nie trzeba! Ale to tez zalezy od silniczka.. zawsze jak ma cieplutkie swiecie LATWIEJ jest mu zapalic! |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-10 09:14:59 Hepos ,czemu tak jest to nie wiem ,ale masz racje - tak byc nie powinno. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-04-10 09:16:15 ![]() |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-04-10 09:48:22 Ja gasnieciem kontrolki sie NIGDY! nie sugerowalem i sugerowal nie bede. U mnie kontrolka swiec gasnie po 2 sekundach a pykniecie jest po ... 7. Dla mnie punktem odniesienia jest "pykniecie" przekaznika.
Skoro po grzaniu Ci odpala to co sie martwisz ;D U mnie jest taka ciekawa sytuacja od zawsze ale nigdy nie jest to problemem mianowicie: Autko jest cieple! I. przekrecam kluczyk, czekam doslownie 2 sekundy - odpalam pali na dotyk (co mozna bylo zobaczyc na filmiku w moim watku w WA ;D) II. przekracam kluczyk, grzeje swiecie, pykniecie odpalam.... rowniez na dotyk III. Kluczyk.... pykniecie...czekam.........20 sekund...... krece.... ŁY ŁY ŁY ŁY ŁY ŁY ŁY ŁY ŁY i nic. Wracam do pkt. I lub II - DOTYK! ;D |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-10 09:51:49 Biernus to logiczne ,ze Ci nie odpali jak po pyknieciu poczekasz z 20 sek - swiece i co za tym idzie powietrze juz ostygna i lipa.
|
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-04-10 09:52:03
ŁOO, jakis link? ![]() |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-04-10 10:10:14 |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-04-10 14:57:01 uuu... no to u mnie tak pięknie nie jest. Nawet jak silnik jest ciepły to długo kręci, tak dwie sekundy zanim odpali !! Coś musi być nie tak |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-04-10 15:35:34 No 2 sekundy no RZECZYWISCIE MASAKRA...
ibiza mojego qmpla 150kkm kreci na cieplo DLUZEJ niz moj na zikno, BMW benzynka rowniez kreci dluzej niz moj NA ZIMNO! Takze nie przesadzaj 2 sekundy.... nie jest zle! |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-04-10 15:41:07 Ale Tobie od bola odpalił też tak chce, a kompresję mam taką jak Ty a na 4 tym cyl. o 1 atm. lepszą ![]() |
diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2006-04-10 20:57:10 BIERNUS - To kręcenie to było na ciepło czy po nocy???
P.S. w 1.8 D z oryginalną elektryką nie da się kręcić bez grzania świec. Nawet jak poczekasz do zgaśnięcia i dopiero przekręcasz kluczyk, to świece grzeja 2 raz. Było to dokładnie opisane w jakims wątku, ale nie moge teraz znaleźć. |