MotoNews.pl
  

Licznik kilometrów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam po raz pierwszy na forum TECHNIKI FSO !
Mam małe pytanko o ile mnie już ktoś nie uprzedził kiedyś tam.
Jak zabrać się do naprawy sumarycznego licznika kilometrów - drugi ten który się kasuję działa normalnie - co może być przyczyną ?
  
 
Jakie niedomagania wykazuje licznik? Za duży przebieg??? O ile chcesz go cofnąć ?

Umnie nie działa ten co drugi co sie kasuje - efekt cofania licznika przez poprzedniego właściciela
  
 
wziac mały srubokret plaski oraz krzyzak, do tego pensete, plaskoszczypy, glowe oraz dwoje sprawnych oczu i rozebrac go dokumentujac kolejnosc montowanych elementow.

prosciej wyjasnic nie potrafie...
 
 
Atu_plus pisze:

Jakie niedomagania wykazuje licznik? Za duży przebieg??? O ile chcesz go cofnąć ?

W zasadzie to ma na pewno za mały przebieg cofnięty przez poprzedniego właściciela - porównuję do swego poprzedniego egzemplarza 1,6 GLE '93-licznik kręci się w różne strony raz do przodu raz do tyłu - chciałbym żeby działał - po drugie doradżcie czy lepiej "reanimować" posiadany egzemplarz czy postarać się o nowy jeśli tak to może ktoś odstąpi - w sklepach brak
Dzięki Robreg za infotmacje (powyższe czynności przeprowadzić w odwrotnej kolejności i będzie działać) Na razie brak chęci i pogody by działać -
  
 
google...allegro...15 minut szukania i masz już namiary na sprawny licznik...bez kłopotu znajdziesz odzielne liczniki, obrotomierze czy zegareczki...
A co dach przecieka że na pogodę narzekasz

Robert, w Twojej recepcie jest mały kruczek: brak pary, ewentulanie jednej ręki. samymi ustami bym nie próbował tego naprawiać
  
 
Dzięki MARTINI 81 Jak coś znajdę to dam znać ...
Od niedawna mam Internet to i nieporadny jest człowiek a mądrego po szkołach to i przyjemnie posłuchać
  
 
jeżeli masz "kwadratowe" zegary to u mnie wala się licznik w garażu (sprawny)

edit: a najlepiej przejedź się na szrot np. za Grodziskiem w strone radziejowic jak się jedzie to jest po lewej stronie tam komplet zegarów dyche kosztował

[ wiadomość edytowana przez: roman16 dnia 2006-03-19 19:00:45 ]
  
 
Witam ja mam pytanie przełożyłme deske w DF z zegarów na zegary z obrotomierzem. Wszystko działą ale chciał bym się dowiedzieć czy mogę jakos przełożyć sam licznik bo ten orginalny ma tylko 43000 tys a ten co kupiłem 68000 wiem że teraz to i tak mi nikt nie uwierzy że to auto tyle przejechało bo nie ma plomby no ale cóz mimo wszystko chciał bymieć orginalny licznik
  
 
Cytat:
2006-04-14 00:14:41, R-said pisze:
Witam ja mam pytanie przełożyłme deske w DF z zegarów na zegary z obrotomierzem. Wszystko działą ale chciał bym się dowiedzieć czy mogę jakos przełożyć sam licznik bo ten orginalny ma tylko 43000 tys a ten co kupiłem 68000 wiem że teraz to i tak mi nikt nie uwierzy że to auto tyle przejechało bo nie ma plomby no ale cóz mimo wszystko chciał bymieć orginalny licznik


r-o-z-b-i-e-r-z m-e-c-h-a-n-i-z-m i ustaw sobie co tylko chcesz...

jak mak napisał, potrzeba pary rąk, mały oraz średni wkrętak płaski, być może mały oraz średni wkrętak gwiazdkowy, penseta, płaskoszczypce, otwarte oczy i smykałka do majsterkowania. godzina czasu i gotowe. Powodzenia.