| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gorgo Ford Escort Gdańsk | 2004-09-20 20:38:46 Witam
Mam dziwny problem ze swoim escorcikiem. Zachowuje sie dosc dziwnie. Dodam na samym poczatku, ze mam zainstalowany gaz. Niemniej moje problemy obiajaja sie w nastepujacy sposob: - na gazie - wszystko jest niby ok, ale od czasu do czasu (i to duzo czesciej niz zadziej) na luzie faluja mi obroty - czasami jak jade samochodem dojezdzam do skrzyzowania i wrzucam luz, to obroty ida w gore, trzymaja sie kilka chwil wysoko i spadaja - czasami na bezynie mam dziwny efekt. W pewnym zakresie predkosci obrotowej silnika - samochod nie ma mocy. Innymi slowy-ruszam ze skrzyzowania, samochod rusza bardzo wolno, dochodzi do 1.5obr/min i przyspiesza juz wtedy normalnie, ale ja zmieniam bieg i znowu obroty spadaja i znowu nie ma mocy (jest to dosc dziwne i meczace) dodam, ze ostatnio wymienilem przewdoy, swiece i filtr powietrze i olej. Czy ktos spotkal sie czyms takiem ? Moze jest jakas rada co to moze byc ? ps. Ktos mi poradzil, zebym nalal do niego 98-mi, dodal troche uszlachetniacza i przejechal sie. Podobno to przeczyszcza koncowki wtryskiwaczy. Moj samochod: Ford Escort 96, silnik 1.3. z gory dziekuje za wszelka pomoc i sugestje. Naprade nie wiem co juz robic! M. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-09-21 00:37:19 a jaką instalkę masz??
to może być wiele przyczyn:filtr paliwa, z czujnikami coś nie tak , sławny zawór wolnych obrotów itp. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-09-21 00:38:23 a może nie na wszystkich garach chodzi?? |
Gorgo Ford Escort Gdańsk | 2004-09-21 20:16:57 a co to znaczy ? i co wazniejsze jak to mozna sprawdzic ? z gory dziekuej za info M. |
Maks Sympatyk FEFK Focus 2.5 Warszawa/NDM | 2004-09-21 23:41:32
Czy jeśli silnik na wolnych obrotach trzęsie się jak stary diesel i stracił sporo mocy to podpada pod określenie "koślawo"? Bo właśnie mi się coś takiego zrobiło. Czy dłuższa jazda w takim stanie (czyt. dłużej jak tydzień) grozi jakimiś konsekwencjami? |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-09-21 23:50:53 Jak miałem Taunusa i miałem podejrzenie, że chodzi nie na wszystkich garach, to odłańczałem przewody WN i wtedy słychać było, na którym tłoku silnik nie chodzi. Ale to było silnik na gaźniku, nie wiem co sięstanie jak odłączy się przewód na silniku z wtryskiem, czy komputer nie zgłupieje???
co do konsekwencji to nie wiem czy coś się stanie, jak nie ma iskry to paliwo się nie będzie spalało |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2004-09-22 17:24:45 ja bym tam nie ryzykował jazdy z takim silnikiem. lepiej odrazu sprawdzić co i jak. |
Brodzia Sympatyk FEFK Ford Escort mkIII LA ... Szczecin | 2006-04-13 20:52:31 Jeżeli silnik nie chodzi na wszystkie gary to skutkiem tego może być po pewnym czasie przepalony tłok, no i siada kolektor wydechowy(paliwo spala się w nim). przydało by się sprawdzić pompke paliwową wydajność. W silnikach gażnikowych taki efekt daje niski poziom paliwa w komoże pływakowej. |