MotoNews.pl
  

POMOCY!!!!!!- JAKA INSTALACJA DO TEGO SILNIKA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam pytanie-kupilem Seata Toledo 92r. 1,8 16v Gt. Chcialem zapytac jaka instalacja bedzie odpowiednia do tego auta. Jak zajechalem do gazownikow to powiedzieli ze kiepska sprawa bo ma mechaniczny wtrysk paliwa i trzeba instalaje"podcisnieniowa"?????-to cyba cos na zasadzie sekwencji-ok.3000zl bo jak bedzie 2 generacji to bedzie strzelal i rozwali ten caly wtrysk czy cos takiego. bardzo prosze o odp. na to zagadnienie bo juz nie wiem co robic.
  
 
jezeli mechaniczny wtrysk to tylko III gen. ma szanse dzialac ( tzw. wtrysk ciagly) chociaz i to nie jest do konca pewne.
  
 
Tak jak poradzili "gaziarze" to by było najlepiej. III gen i problema niet. Praktyka dowodzi, że można bez problemu pomukać na II gen. Jedyny mankament to "rozstrojenie " układu benzynowego na skutek detonacji w dolocie i zmiana położenia/uszkodzenie tarczy przepływomierza. Wszystkie Audi 100 jakie znam pomykają na II gen. A czy strzela to zależy od dbałości właściciela, tzn stan układu zapłonowego, regulacji instalki itp itd. Więc można.


ps. bardzo fajnym pomysłem przy k-jetroniku na II gen jest zamontowanie "ręcznej" entralki (takiej jak przy gażniku). Umożliwia to rozruchy silnika z gazu. Szczególnie jest to cenne jak benzynka szwankuje
  
 
powiem szczeze ze mialem w audi 2.0 na mechanicznym wtrysku instalacje II gen. i nigdy mi ie strzelila zawsze na czas wymienialem filtry swiece itp intalacja brc z jakims podcisnieniem z kolektora
  
 
witam.
Także robiliśmy te autka na drugiej generacji . instalacje landi i landi -renzo. wiadomo,że tracily trochę mocy ale taniej niż 3 generacja na której strat mocy prawie nie było ale musisz mieć takze wszystko sprawne bo to jest tak jakby druga generacja tylko z wtryskami montowanymi w kolektorze jak przy 4 generacji.
  
 
Tylko zwróćcie uwagę, ze sprawa się rozbija nie tylko o wtrysk mechaniczny. To ze ludziom chodzi jakiś silnik z k-jet. na II gen, nie oznacza wcale, ze przy odpowiedniej dbałości o ukł. zapłonowy będzie pracować w każdym silniku z takim wtryskiem.
Problemy potęgują się w sytuacji kiedy dolot silnika jest niesymetryczny, im bardziej tym gorzej. Jeśli nie oddali się odpowiednio miksera od przepustnicy - dochodzi do niejednorodności składu mieszanki na poszczególnych cylindrach.

Jestem wrogiem miksera w autach z wielopunktowym wtryskiem.
Na twoim miejscu jeździłbym na benzynie albo wziął na raty IGS Landi-Renzo.

Chyba, ze BLOS, nie wypowiem się bo nie mam doświadczeń.
Co powiesz na blosa, Croma?
  
 
witam.
Bloosa raczej trudno byłoby tam wmontować ale dla cierpliwego nie ma nic trudnego.
Rzecz jednak w tym,że dobrze działajacy mixer to tzw. samolot i ma być połaczony tzw. kompensacją z reduktorem. a te które wczesniej wymieniłem doskonale się do tego nadają. moze takze być BRC taki duży ale nie pamietam symbolu.