| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lotuss Fiat Linea Zabrze | 2003-04-14 14:11:31 Dzieki za info.
Jak tylko będę miał chwilkę to spróbuję znowu pogrzebać. |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-04-14 14:43:55 Linki nie trzeba odkrecac ...
PKT 5 w zupelnosci wystarczy... ja bym tylko wczesniej odlaczyl kostki od zegarow.. potem latwiej wypiac linke... Przy zakladaniu jest wiecej klopotu... najpierw kostki potem linke ... nalezy ja tylko lekko nalozyc (tak zeby zatrzask sie otworzyl - zakapujesz jak obejzysz mocowanie linki przy zdjetych zegarach) potem jak juz przykrecisz zegary... poloz sie na podlodze i lekko linke pchnij w strone zegarow... wchodzi bez zadnego klopotu. Ja zmienialem podswietlenie zmieniajac kapturki na folie. Jezeli bedziesz robil w ten sam sposob to zanim zalozysz plexi na zegary zaloz wszystko bez niej i wsiadz do samochodu i pojezdzij nim. Ustaw sobie wszystkie wskazowki (przedewszystkim obrotomierz) tak jak powinny byc. |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-04-14 14:46:07
Na dole... ? U mnie sa na gorze.. |
AnJay 100-ny Członek Klubu Kołobrzeg | 2003-04-14 22:57:53 4. Śruby są na górze (racja KeyJey).
1 i 5 Mam spore ręce i bez luzowania linki nie mogę odpiąć jej od zegarów. |
Pycel Passat 2.0TDI CR Xenon Warszawa | 2003-04-17 14:41:09 Ja dodam tylko tyle |