Dolot powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przy przerobieniu dolotu w puszce na filtr wierci sie dziury i zamiast tlumika szmerow wstawia sie rurke od 600-etki ale co sie robi z wezem ktory jest od pokrywy zaworow? ten przy puszce sie zatyka i co dalej?
  
 
użyj wyszukiwarki, znajdziesz maaaaase postów na ten temat
  
 
juz szukalem ale na tych rysuneczkach jest to troche pogmatwane. chcialem zeby mi ktos wytlumaczyl na chlopski rozum.
  
 
zostaw w ogole bez rury a na przeglad zaloz na chwile oryginalnie.
  
 
ale tez zatkac korkiem jak przy puszce? czy zostawic niezatkana?
  
 
Przedłuż tę rurę (odmę) i wpuść pod auto albo zrób jakiś zbiorniczek np ze starego bidonu, przymocuj go w komorze silnika i osadź w nim ten wąż.(dzięki zbiorniczkowi nie będziesz zostawiał oleistych śladów na postojach ) Pewnie mnie ktoś skomentuje zaraz, żę "tamtędy to tylko opary oleju się unoszą, a nie olej", ale to jest prawda chyba tylko w silniku zaraz po remoncie
  
 
JA w tamtym tygodniu grzebałem przy silniku i musiałem wyciągnąć buteleczke gdzie odma jest skierowana i... oczom nie wierzyłem. Pół butelki oleju. A dolot robiłem jakieś 6 - 8 tyś km temu
  
 


da rade?? wim ze ciemno, ale nie chcialo mi sie po cyfrowke leciec do domu. rurka jest jakas cos ala aluminium na doloty powietrza do aut. dolot jest do prawej kratki. wiec powtorze sie da rade czy mnie zrabiecie od czuczufonow
 
 
ile razy mozna prosic zeby w tytule wpisywac model samochodu ktorego temat dotyczy? to nie jest forum malucha ale w teori wszytkich starych fiatow.....
  
 
po widoku silnika i mojego avatara mozna sie domyslic, a tematu ja nie zakladalem
 
 
Cytat:
2006-04-18 23:33:55, comar pisze:
po widoku silnika i mojego avatara mozna sie domyslic, a tematu ja nie zakladalem



spoko, nie Ty zakladales wiec do Ciebie nikt zalu nie ma, tylko po kiego grzyba mam sie domyslac o jakie auto chodzi jesli post dotyczy czegos co mnie kompletnie nie interesuje?