[PF126]Spaliny z otw.po bagnecie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc...dzis zauwazyłem w moim bobku podczas gdy pracuje silnik i wyjme bagnet to z otw po nim wydobywaja sie spalina, a jak go podgazuje pryska olej.
Wczesniej tego nie bylo albo nie zwrociłem uwagi.Dodam że Bobek aktualnie od roku stoi i jest co 2tyg przepalany i jedzie na małą rundke by sie nie zastał , dodatkowo w zeszłym roku miał robiony remont z uwagi ze pękł blok..wymieniłem panewki korbowodowe i te na wale, ponadto rozrzad i pierscienie..reszta była ok...wydawałoby sie wiec ze nic mu sie nie powinno stac, ma 99tys przebiegu i jest on orginalny, po remoncie zrobiłem moze 2tysiace
  
 
To normalne jest. A wymieniłeś ten peknięty blok czy tylko panewki??
  
 
blok oczywiście wtedy wymieniłem na nowiutki...hmmm autem nie jezdze na codzien co prawda ale mam go od 8 lat i az nie chce mi sie wierzyc ze wczesniej tego nie zauwazyłem..w innych autach powiedzmy zachodniej produkcji tego nie ma
  
 
porownujac malucha do aut "zachodniej produkcji" to tak jakbys porownal latajacy dywan do samochodu
  
 
Cytat:
2007-11-22 10:05:59, owz pisze:
porownujac malucha do aut "zachodniej produkcji" to tak jakbys porownal latajacy dywan do samochodu



porównania z mojej strony tu nie było, natomiast zasada prasy silnika czterosuwowego w mercedesie czy w uazie jest taka sama i podobnie lub taka samo mozna stwierdzic jakies niedomagania..rozumiem że wyczerpałeś juz swoją wiedzę tym postem
  
 
A jest w malcu coś takiego jak odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Bo u mnie w zastavie mam coś takiego i walą tamtędy spaliny które przedostają sie z komór spalania przez nadwątlone pierścienie do skrzyni krobowej i tym samym do miski olejowej. Jeśli masz nowe pierścienie to ilośc spalin w skrzyni korbowej powinna być minimalna. A może to nie spaliny tylko gorący olej Ci paruje?

Ze olej pluska to troszkę dziwne ale może jest tak ze po dodaniu gazu szybciej wraca do miski olejowej i tak sie burzy ze aż sie wychlupuje. Może zobacz, jesli masz taką możliwośc, czy w innych malcach jest podobnie.
  
 
równie dobrze jak poupalasz motor i odkręcisz korek wlewu oleju też ci się pojawi dymek, daj sobie z tym spokój bo to nic nie jest!!
  
 
po odkręceniu kork wlewu oleju dymi minimalnie, ale to normalne...natomiast to z bagnetu to sa ewidentnie spaliny które nie paruja tylko idą jak z rury wydechowej..odma w maluszku jest ale tam sie nic nie dzieje specjalnego
  
 
A może się tak zdarzyć, że paliwo z pompki przecieka gdzieś do michy?
  
 
Cytat:
2007-11-22 10:29:24, xz_666 pisze:
porównania z mojej strony tu nie było, natomiast zasada prasy silnika czterosuwowego w mercedesie czy w uazie jest taka sama i podobnie lub taka samo mozna stwierdzic jakies niedomagania..rozumiem że wyczerpałeś juz swoją wiedzę tym postem



zluzul poślady ziom
  
 
Cytat:
2007-11-22 15:21:15, dr_krzysiek pisze:
A może się tak zdarzyć, że paliwo z pompki przecieka gdzieś do michy?


no raczej bym to wykluczył, tymbardziej że nie to jest moim zdaniem powodem dymienia..ja bym to zwalił na pierścienie lub zawory wydechowe w głowicy lub uszczelke pod nią, gdyby nie to że jak wspomniałem silnik jest po remoncie


[ wiadomość edytowana przez: xz_666 dnia 2007-11-22 17:39:14 ]
  
 
Cytat:
2007-11-22 16:58:45, owz pisze:
zluzul poślady ziom



..wole Kobiety - przykro mi
  
 
Jakby padła uszczelka pod głowicą to poczułbyś zdecydowany spadek mocy. A czy przy dodawaniu gazu tych "spalin" z tego otworu idzie więcej czy bez zmian?
  
 
niestety idzie wiecej jaz z rury
  
 
w odmie masz tak zwany tłumik płomieni czy jakoś tak, pewno się zatkał i wszystko idzie przez bagnet oleju, więc przeczyść go powinno pomóc, a tak na marginesie to remont silnika się zbliża