| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-21 18:54:50 czesc...dzis zauwazyłem w moim bobku podczas gdy pracuje silnik i wyjme bagnet to z otw po nim wydobywaja sie spalina, a jak go podgazuje pryska olej.
Wczesniej tego nie bylo albo nie zwrociłem uwagi.Dodam że Bobek aktualnie od roku stoi i jest co 2tyg przepalany i jedzie na małą rundke by sie nie zastał , dodatkowo w zeszłym roku miał robiony remont z uwagi ze pękł blok..wymieniłem panewki korbowodowe i te na wale, ponadto rozrzad i pierscienie..reszta była ok...wydawałoby sie wiec ze nic mu sie nie powinno stac, ma 99tys przebiegu i jest on orginalny, po remoncie zrobiłem moze 2tysiace |
Horblower Zastava 1100p Wrocław | 2007-11-21 22:39:17 To normalne jest. A wymieniłeś ten peknięty blok czy tylko panewki?? |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-22 09:47:15 blok oczywiście wtedy wymieniłem na nowiutki...hmmm autem nie jezdze na codzien co prawda ale mam go od 8 lat i az nie chce mi sie wierzyc ze wczesniej tego nie zauwazyłem..w innych autach powiedzmy zachodniej produkcji tego nie ma |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2007-11-22 10:05:59 porownujac malucha do aut "zachodniej produkcji" to tak jakbys porownal latajacy dywan do samochodu |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-22 10:29:24
porównania z mojej strony tu nie było, natomiast zasada prasy silnika czterosuwowego w mercedesie czy w uazie jest taka sama i podobnie lub taka samo mozna stwierdzic jakies niedomagania..rozumiem że wyczerpałeś juz swoją wiedzę tym postem |
Horblower Zastava 1100p Wrocław | 2007-11-22 11:52:23 A jest w malcu coś takiego jak odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Bo u mnie w zastavie mam coś takiego i walą tamtędy spaliny które przedostają sie z komór spalania przez nadwątlone pierścienie do skrzyni krobowej i tym samym do miski olejowej. Jeśli masz nowe pierścienie to ilośc spalin w skrzyni korbowej powinna być minimalna. A może to nie spaliny tylko gorący olej Ci paruje?
Ze olej pluska to troszkę dziwne ale może jest tak ze po dodaniu gazu szybciej wraca do miski olejowej i tak sie burzy ze aż sie wychlupuje. Może zobacz, jesli masz taką możliwośc, czy w innych malcach jest podobnie. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-11-22 11:54:55 równie dobrze jak poupalasz motor i odkręcisz korek wlewu oleju też ci się pojawi dymek, daj sobie z tym spokój bo to nic nie jest!! |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-22 12:31:12 po odkręceniu kork wlewu oleju dymi minimalnie, ale to normalne...natomiast to z bagnetu to sa ewidentnie spaliny które nie paruja tylko idą jak z rury wydechowej..odma w maluszku jest ale tam sie nic nie dzieje specjalnego |
dr_krzysiek Fiat 126p Nakło | 2007-11-22 15:21:15 A może się tak zdarzyć, że paliwo z pompki przecieka gdzieś do michy? |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-22 17:30:41
no raczej bym to wykluczył, tymbardziej że nie to jest moim zdaniem powodem dymienia..ja bym to zwalił na pierścienie lub zawory wydechowe w głowicy lub uszczelke pod nią, gdyby nie to że jak wspomniałem silnik jest po remoncie [ wiadomość edytowana przez: xz_666 dnia 2007-11-22 17:39:14 ] |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-22 17:31:46
..wole Kobiety - przykro mi |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-11-22 20:57:32 Jakby padła uszczelka pod głowicą to poczułbyś zdecydowany spadek mocy. A czy przy dodawaniu gazu tych "spalin" z tego otworu idzie więcej czy bez zmian? |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2007-11-23 10:11:29 niestety idzie wiecej jaz z rury |
korozja F&F Sympatyk Fiat 126p kraków | 2007-11-23 10:15:12 w odmie masz tak zwany tłumik płomieni czy jakoś tak, pewno się zatkał i wszystko idzie przez bagnet oleju, więc przeczyść go powinno pomóc, a tak na marginesie to remont silnika się zbliża |