Obieg plynu chlodniczego na wolnych obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Powrot do kraju i same klopoty!
Po ponad miesiacu odpalilem bejce a tam kaluza pod chlodnica. auto chodzilo na wolncyh obrotach tylko, bez jazdy. Temperatura normlana, 90 stopni idelanie, waz gory od chlodnicy goracy a dolny natomiast lodowaty!!!!!
O co chodzi?? Wymienilem dzis termostat bo myslalem ze sie zacial od stania ale dalej to samo!
Przejechalem sie kawalek, dalem w palnik i waz dolny sie zagrzal, normalnie. Mialem juz kiedys taki objaw, ze jak auto stoi na wolnych obrotach chwile to spada temperatura ogrzewania.
Czy przyczyna moze byc pompa wody?? Np nie wyrabia na wolnych obrotach?
Dodam ze auto sie nie grzeje ani nic z tych rzeczy.

Prosze o pomoc!
Pozdrawiam
  
 
I co tu taka lipa??
Nikt nie moze nic poradzic?
Hmmm..........
  
 
Układ chłodzenia to bolączka BMW. Widziałem jak już dymiło się z chłodnicy E39 więc nic mnie nie zdziwi. A skąd się ta kałuża pod autem wzięła? Namierz wyciek. Może układ jest zapowietrzony, może uszczelka, może pompa wody. etc.
  
 
Dzis sprawdzilem pompe wody. Jest sprawna w 100% wiec obieg plynu powinien byc zachowany.
Co do tej kaluzy to wyciek pochodzi z chlodnicy, a na ten temat zalozylem osobny post bo to jest juz kompletna masakra!
Zmienilem termostat, a uklad dalej po dobrym nagrzaniu sie tak jakby nie mial obiegu (dolny waz chlodnicy zimny, gorny goracy).
Rece juz mi opadaja....

  
 
Mam pytanie odnosnie temperatury tych wezy w e34.
Czy u kazdego z Was tak jest, ze temperatura na desce jest juz idelanie na polowie a dolny waz chlodnicy zimny? Dopiero po jakims czasie otwiera sie termostat i oba weze sa gorace.
Ja w kazdym razie tak mam, nowy termostat i to samo.
A swoja droga temperature trzyma mi idelanie co do mikrona na polowie....
Dziwne rzeczy to BMW.......