E 39 540 / e 38 740 GAZ ?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie ,

potrzebuje informacji na temat realnego spalania benzyny i gazu ( dot. intslacji z sekwencyjnym wtryskiem ) .
Ile spali gazu oraz ile beznzyny "piątka" z silnikeim 4,4 litra, a ile e 38 z 4-litrowym silnikiem .

Jaką instalacje gazową sugerujecie do w/w modeli . Martwi mnie jedna rzecz . Czy nie bedzie jakiejkolwiek kolizji z elektroniką w tych autach . Mam na mysli komp. pokład. ITP .

A tak w ogole to ktory model ( silnik ) lepiej znosi instalacje gazową : 5 czy 7 ??? Na co zwrocic uwage podczas instalcji ???

Dzieki zw wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Tomek
  
 
Proponuje zmienić forum, bo tu ludzie maja auta do głównie 1.6 i 1.8 e36.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-04-25 11:36:44, boogie pisze:
Proponuje zmienić forum, bo tu ludzie maja auta do głównie 1.6 i 1.8 e36. Pozdro.


łącznie z tobą? Strasznie skory do pomocy jestes, zwazywszy na to że jesteś/byłeś użytkownikiem 4-ro litowej jednoski.
Cytat:
Ile spali gazu oraz ile beznzyny "piątka" z silnikeim 4,4 litra, a ile e 38 z 4-litrowym silnikiem .


spalanie będzie prównywalne i nie liucz na spalnie srednie poniżej 18-20 litrów/100km
Cytat:
Martwi mnie jedna rzecz . Czy nie bedzie jakiejkolwiek kolizji z elektroniką w tych autach . Mam na mysli komp. pokład. ITP


jak bedzie dobrze założona to będzie działac dobrze
Cytat:
A tak w ogole to ktory model ( silnik ) lepiej znosi instalacje gazową : 5 czy 7 ???


znosza tak samo, bo to prawie takie same silniki, w E39 był 4,4 litra od samego początku, a w E38(7) na początku był 4,0 a później 4,4. Moc ta sama i silniki prawie takie same.
  
 
Dzięki Jeztom !!
Wczoraj w "gazwoni" powiedzieli mi że spalanie srednie e38/e39 z w/w silniekm to 22 litry / 100 km . Czyli zgadzałoby się
Co do elektroniki to dwoeidzialem sie ze bedzie tylko wariował komputer a dokładnie obliczenia zwiazane z spalaniem "chwilowym" , informacje na temat ilosci km. do przejechania przy aktualnym stanie paliwa itp .

Jeszcze jedno pytanie : 4,4 litra w "piatce" a 4 l. w "siodemce" - na pierwszy rzut oka widac ze "piatka" jest o wiele mocniejsza - czy duzo mocniejsza od 7 ( biorąc pod uwagę mase jednego i drugiego auta ) ??

Zalezy mi na aucie dobrze wyposazonym - z tego co wiem modele z duzymi silniakami to tzw. full opcje - ale cos za cos i dlatego mam duzy dylemat zwiazany z gazem !

Pozdarwiam
  
 
Cytat:
2006-04-25 12:29:25, tomek_web pisze:
Jeszcze jedno pytanie : 4,4 litra w "piatce" a 4 l. w "siodemce" - na pierwszy rzut oka widac ze "piatka" jest o wiele mocniejsza - czy duzo mocniejsza od 7 ( biorąc pod uwagę mase jednego i drugiego auta ) ??


silniki 4,4 litra miały dokładnie 286KM a silniki 4,0 litra miały dokładnie 286KM, moc taka sama, różnicę w osiagach czyni głównie masa. Jechałem E38 z takim silnikiem i jechałem E39 z takim silnikiem. jedno i drugie zapierdziela świetnie, myslę że przyspieszenie tych aut to przynajmniej drugorzedna sprawa. pzdr
  
 
Kolega, który sprzedał mi swoje auto ma teraz własnie E38 4.0. Napisał mi tak:
"Spalanie lepiej nie pytaj,w miescie dochodzi do 28litrow (przy lekkim bucie) a na trasie mile mnie zaskoczyła bo wyszło przy 130km/h i na autostradzie przeszło 200km/h dokładnie 10,5 litra wiec da sie zyc". Pisał oczywiście o benzynie więc z sekswencją chyba będzie podobnie.
Wszystko więc zależy od zasobności portfela.
Cytat:
Proponuje zmienić forum, bo tu ludzie maja auta do głównie 1.6 i 1.8 e36


Heh, a to co niby ma być? Wg Ciebie jak ktoś jeździ 1.6 czy 1.8 to nie ma wiedzy o silnikach 6-cio cylindrowych?
  
 
miałem okazje jeździć 540 e39 - kumpel miał takie cudeńko.
jeździło to bajecznie, ale w mieście (warszawskie korki) pałiło 25 litrów. średnie spalanie ok 18 litrów.
  
 
Cytat:
Wg Ciebie jak ktoś jeździ 1.6 czy 1.8 to nie ma wiedzy o silnikach 6-cio cylindrowych?


w tym wypadku osmiocylindrowych, ale twoja uwaga była celna i podłaczam się pod nią... pzdr
  
 
))))))
o jej ale się uśmiałem

Kolega Biem właśnie dokładnie, tylko z większym kopem, napisał to co napisałem wczesniej - post z 2006-04-25 12:45:51, ostatnie zdanie

Masakra )))))))))))))
  
 
czy to ci sie jeszcze oplaci? samochod spala wiecej gazu ktory jest z dnia na dzien coraz drozszy... ten gazowy fenomen jaki jest w polsce chyba jest na celowniku misterstwa finansow ktore musi przeceiz skads kase brac... akcyzy na samochody byc nie moze ale na gaz mozna jeszcze przeceiz podnosic. do tego dochodza dwa obowiazkowe przeglady techniczne jesli masz gaz i o wiele wiecej problemow i wizyt w warsztatach. wszystko moze sie jeszcze oplacac o ile robisz tysiace kilometrow rocznie i zamierzasz trzymac auto do momentu gdy ci sie ta cala inwestycja zamortyzuje. ale to zawsze indywidualny wybor i nie bede pisal ze bmw nie moze miec gazu. chcesz to bedziesz mial i niech ci sluzy. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-04-25 17:15:54, boogie pisze:
- post z 2006-04-25 12:45:51, ostatnie zdanie



Proponuje uzywac funkcji "cytuj"




[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2006-04-25 20:12:23 ]
  
 
Cytat:
o jej ale się uśmiałem
Kolega Biem właśnie dokładnie, tylko z większym kopem, napisał to co napisałem wczesniej - post z 2006-04-25 12:45:51, ostatnie zdanie


Nie wiem gdzie i co napisałeś ale gratuluję, że napisałeś coś wcześniej ode mnie Faktycznie brzuch puchnie ze śmiechu...
  
 
Kawe na ławe ? ok

Cytat:
2006-04-25 12:45:51, biem pisze:
Heh, a to co niby ma być? Wg Ciebie jak ktoś jeździ 1.6 czy 1.8 to nie ma wiedzy o silnikach 6-cio cylindrowych?



To była odpowiedź BIEMA na pytanie na temat silników 4.0 i 4.4

Czym potwierdził moje przypuszczenie o tym, by nie kierować pytań na tym forum odnośnie takich silników heheheheh
Ale jaja !
  
 
Cytat:
2006-04-26 15:28:02, boogie pisze:
Kawe na ławe ? ok To była odpowiedź BIEMA na pytanie na temat silników 4.0 i 4.4 Czym potwierdził moje przypuszczenie o tym, by nie kierować pytań na tym forum odnośnie takich silników heheheheh Ale jaja !


troszke ograniczonym człowiekiem musisz być, bo praktycznie jestes jedyną osobą, które nic nie wniosła do tego tematu. Odpowiedź satysfakcjonujaca dla zadającego pytanie padła, a ty widzisz tylko jedna wypowiedź Biema... Na dodatek jesteś uzytkownikiem wspomnianego silnika i niechcesz sie podzielić/uswiadomić pytającego. Przeciesz mogłes napisać że te auta moga i 30 spalić, ale w/g Ciebie jednak lepiej milczeć i dezorientacje siać. Ciekawą osobą jesteś, kiedys ktos udowodnił Ci brak wiedzy o BMW na tym forum i taki mściwy sie zrobiłeś... Ale się nie zmieniłeś bo dalej nie piszesz na temat tylko czepiasz sie mało ważnych detali.
Nie podoba sie forum to nie zaglądaj tutaj.
  
 
Cytat:
To była odpowiedź BIEMA na pytanie na temat silników 4.0 i 4.4


Łapiesz mnie za słówka gdy się pomyliłem, mimo tego, że już mnie ktoś poprawił? Poza tym w którym momencie określłem siebie za eksperta? Odniosłem się do użytkowników tych silników a nie do siebie (stąd cytat mojego znajomego a nie mój!).
Eh, szkoda gadać

[ wiadomość edytowana przez: biem dnia 2006-04-26 16:36:21 ]
  
 
Witam wszystkich ,

bardzo się cieszę że mój post cieszy się takim zainteresowaniem .
A teraz do rzeczy . Wczoraj znajomy założył gaz do e39, mod. 523i ( automat+steptronic) - gaz sekwencyjny!
Auto jezdzi. Jednak jest troche "przymulone" zwlaszcza w automacie. Ten moj znajomy stwierdzil ze nieodpowiednio dobrane sa wtryski (są za małę dysze ) i dzisiaj bedzie to reklamowal . Max. predkość z gazem to 170 km/h - dlaczego . W steptroniku auto jezdzi lepiej ( dynamiczniej )ale rowniez max 170 i koniec zabawy !! O co chodzi .....
Co o tym sądzicie ????
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-04-27 09:51:37, tomek_web pisze:
Witam wszystkich , bardzo się cieszę że mój post cieszy się takim zainteresowaniem . A teraz do rzeczy . Wczoraj znajomy założył gaz do e39, mod. 523i ( automat+steptronic) - gaz sekwencyjny! Auto jezdzi. Jednak jest troche "przymulone" zwlaszcza w automacie. Ten moj znajomy stwierdzil ze nieodpowiednio dobrane sa wtryski (są za małę dysze ) i dzisiaj bedzie to reklamowal . Max. predkość z gazem to 170 km/h - dlaczego . W steptroniku auto jezdzi lepiej ( dynamiczniej )ale rowniez max 170 i koniec zabawy !! O co chodzi ..... Co o tym sądzicie ???? Pozdrawiam


tacy fachowcy to robili, ich trzeba spytac dlaczego... pzdr
  
 
Mysle ze to kwestia regulacji instalacji... a to sie robi po okreslonym przebiegu
  
 
Cytat:
2006-04-27 14:49:57, mibhell pisze:
Mysle ze to kwestia regulacji instalacji... a to sie robi po okreslonym przebiegu


mysle że auto po zamontowaniu instalacji ma jeździć tak jak powinno a nie ledwo dyszeć...