| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rafciek fiord escort smolec | 2006-04-27 08:06:13 chodzi o to zeby powietrze dochodzące do filtra było jak najcieplejsze,pod maską jest one cieplejsze co przenosi się na mniejsze spalanie, w mojej mkV tak zrobiłem,rurka od tracka pasuje jak oryginał,co do filtra;jak ustawiałes analize spalin na nowym filtrze powietrza to będzie ok,ale jak na brudnym to lepiej powtórzyc regulacje.pozdrawiam |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2006-04-27 09:17:16 kainek przeczytaj uwaznie dobrze napisał ze ciepłe powietrze przekłada sie na mniejsze spalanie. a to prawda. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-04-27 13:51:45 Mam taki sam motor 1,4i również miałem pewne problemy z gaśnięciem auta na luzie, ale nie zgodziłem się na modyfikowanie dolotu powietrza i mój gazownik tak długo walczył z instalacją aż doprowadził do tego że wszystko jest OK. Dolot mam tak jak powinien być, spalanie mam w normie 10/100 (nie wiem jakiej różnicy się spodziewacie po modyfikacji dolotu 0,2 l/100 ?), auto jeździ dobrze, nie gaśnie gdy go puszczam na luz nawet >100 km/h.
Czy lepsze jest ciepłe powietrze czy zimne? Hmm. Wydaje sie że raczej zimne, bo przecież gdyby ciepłe to inżynierowie z Forda na pewno by sobie poradzili z zaprojektowaniem dolotu z ciepłym do filtra .
W miarę nabywania doświadczeń z instalacją LPG doszedłem do wniosku że bardzo ważne jest usytuowanie parownika pod maską, może nie tyle samo usytuowanie, bo tu za specjalnego wyboru nie ma, co jego orientacja względem osi samochodu. Zawsze wzdłuż - nigdy w poprzek auta! I właśnie to miało wpływ na gaśnięcie silnika na luzie w moim samochodzie. Miłego eksperymentowania. |