[126p-chwale sie] Mały Łaciaty Silniczek - artykul

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oto nastepny post z cyklu chwale sie i probuje sie dowartosciowac
Naskrobalem artykul na temat mojej 2 cylindrowki, staralem sie zeby bylo w miare przystepne , mam nadzieje ze kazdy znajdzie cos ciekawego dla siebie. Mile widziane komentarze.
artykul

Na pytanie dlaczego to napisalem, odpowiadam tak: jesli sklada sie ten sam silnik po raz np 15ty za kazdym razem poprawiajac jakis detal to czasami czlowiek ma ochote pokazac ile sie napracowal i z zadowoleniem stwierdzic ze to wreszcie dziala i jezdzi.

Oczywiscie nie jest to projekt czysto samodzielny. Samych artykulow beda 2 lub trzy o laciatej tematyce, na razie jest opis silnika. Z tegoz to wzgledu chcialbym serdecznie podziekowac osobom ktore okazaly sie wielce pomocne by wszystko trzymalo sie kupy.

Za pomoc techniczna w dziedzinie chlodzenia silnika Wojtas7


Za pomoc w obrobce glowicy oraz niejednokrotne transportowanie wielu gratow z Torunia do Plocka koledzy 2Rotor


oraz Zoltar


Za wypruwanie sobie flakow przy repreowaniu silnika na Brodnicy i za Brodnicka masakre szlifierka katowa o 2giej w nocy Toki


za skladanie rozkladanie skladanie rozkladanie i zarazem pilotowanie na KJSach a przede wszystkim za cierpliwosc i zaangazowanie
Rejser



Za posade glownego ciecia i komandosozlopa w garazu a takze za umiejetnosc znalezienia wszystkiego w garazu
Cypherius



Za yyyy remąt pąpy i za ... hmm ... cycki? Dusia



Za wprowadzenie sondy lambda w strojenie gaznika Jose



i temu idiocie w sumie to nie wiem za co ale tak jakos wyszlo Race-D



to by bylo na tyle w tej chwili jesli chodzi o kwestie silnika, nie jest to koniec, jak tylko wykopie fotki to bede je sukcesywnie dodawal juz pewnie po pojawieniu sie drugiego artykulu
  
 
taaa tylko swojego rozrzadu ostatnio nie moglem znalezc
  
 
aleee cycki
  
 
akurat zeby wymientosić
  
 
w skali puknąłby/nie puknął to by ją puknął


btw: na brodnicy to silnika Ci zazdroscicli, a masakara o 2 w nocy to nie byla zadna masakra tylko normalne prace remontowe, toc teren wykupiony mielismy

[ wiadomość edytowana przez: toki dnia 2006-04-19 16:49:14 ]
  
 
yyy ktos teren wykupował ?
  
 
no jasne, przeca na krzywy ryj bysmy nie weszli, nie my, nie elita
  
 
Jose ma kaprawy wyglad po tym jak spal na podlodze i mu w plecy wchodzila okladka Tęczowego Music Boxu
  
 
tak było A race D to przeciez najnowsze dziecko Kłentina Torantino z kamerunem się urodził a na Brodnicy to serial powstaje pt "odpadające zderzaki i znikające okulary"
ide czytac art.
  
 
Cytat:
2006-04-19 16:38:03, toki pisze:
aleee cycki



Dają rade, tylko właścicielka strachliwa strasznie i nieprzystosowania do mojego stylu jazdy po mieście

Dzięki Iwiol za miejsce w galerii Asów
  
 
zapomniales dodac ze to nie jedzie a jak dziala to tylko do bramy
  
 
Spox artykul Tylko brakuje tam jednego...moze nietyle co jednego ale glownego watku-alkoholu Przeciez to on musial motywowac do dalszej pracy i on wypelnial umysly przy ciezkiej pracy nad krowa
  
 
niezła krowka ciągutka

fajnie ze juz jest ten artykuł

pozdro
  
 
Evil - mam pytanie. W artykule (bardzo ciekawy z reszta) napisales, ze z tym silnikiem masz 12-15 s do 100km/h. Skad az taka rozpietosc i czy jestes pewien tych 12s? A pytam, poniewaz moj maluch z silnikiem 1.1 i skrzynia maluchowska mial okolo 11s do 100km/h. Zmiana skrzyni na bisowska zwiekszyla ten czas do 13 sekund. Czy zatem podane przez ciebie wartosci nie sa zbyt optymistyczne?
  
 
też mnie zaciekawiły te czasy do 80 i 100, nie wiem ile daje kródka skrzynia, ale 15 sek na seryjnej przy silniku maluchowskim jest wykonalne. Obecnie mam ok 10s do 80km/h i 17s do 100km/h został mi jeszcze gaźniczek do zrobienia. Ciekawi mnie jednak to ile sie zmniejsza czas z kródką skrzynia. testował to ktoś??
  
 
Przeczytalem artykul i.... SZACUNEK! Na prawde swietnie zrobiony motor, po prostu wziete to co najlepsze za rozsadna kase i pieknie poskladane do kupy. Widze ze bede mial sie do kogo zwrocic jak bede mial problemy ze strojeniem solexow. Zaplon w wersji bez limitera tez swietny, mozna go stroic w garazu jak sie chce.

Zuraw: zauwaz na ktorym biegu osiaga sie setke, jaka jest roznica mas samochodow itd. Wg mnie jest to realne, widzialem pare mocnych dwucylindrowek i wiem jak to moze jezdzic. A to byly tylko A-grupy.
  
 
fuckt, u mnie jest kolo 16sek na zdupionym podawaniu paliwa (czyt. przy sprincie z gazem w ziemi przykrztusi sie pare razy) nie wiem czy to gaznik czy pompka nie wyrabia bede testowal jak sie zrobi cieplo. czas 15sek na serii skrzyni jest osiagalny swobodnie na takim zestawie.

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-04-19 22:49:08 ]
  
 
Jasne,ze jest mozliwe,wystarczy porownac wage silnika 1.1 a 662ccm.Roznica jest i to niemala
a ten gaznik tez daje swoje jak i reszta silnika.
Jak najbardziej realne to jest.
  
 
takie 1.1 zje ta krowe jakby podlubana nie byla. i waga silnikow nie ma tu nic do rzeczy. taka smutna (a moze i radosna ) prawda.
  
 
Cytat:
2006-04-19 22:16:23, HEMIGTX pisze:
Jasne,ze jest mozliwe,wystarczy porownac wage silnika 1.1 a 662ccm.Roznica jest i to niemala a ten gaznik tez daje swoje jak i reszta silnika. Jak najbardziej realne to jest.



no bez przesady! nawet jak krówka ma te 55 kucy to 86Nm raczej nie wycisnie z takiej pojemnosci. 1.1 powinno go wessac z palcem w tylku.