Swap ponego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Chciałem zaprezentować owoc mojej pracy, a troche jej było.
Włożyłem silnik 1800 z lantry gt do ponego 1500.

[ wiadomość edytowana przez: omek dnia 2006-04-17 00:44:10 ]
  
 
niestety nie widze fotki

może coś więcej napiszesz co zrobiłeś skąd, co, dlaczego i jak długo
  
 
mam problemy z zamieszczeniem zdjęć.
cieżko powiedzieć ile dokładnie czasu. zacząlem w polowie grudnia i na koniec stycznia było na chodzie. tyle ze pracowałem wieczorami a wiadomo ze nie było ciepło wiec nie w kazdy wieczór.
  
 
dajesz fotoroleacje mnie tutej
hmhmhmhmhm
  
 
No, no, no!
Zdjęcia koniecznie
Wkleja się łatwo, musisz wrzucić na jakiś serwerek, najlepiej taki specjalnie do tego przeznaczony, np. imageshack.us
Następnie kopiujesz kod ze strony - adres obrazka - na forum, wklejasz i gotowe - wszyscy podziwiają fotki Twojego SWAP'a
  
 
GRATULACJE!!!
Ja tez jestem max ciekawy swapika ...foto foto i jeszcze raz foto...no i moze spis czesci jakie byly potrzebne i ewentualne problemy przy przerzucaniu gratow
  
 





  
 
Bardzo fajny projekt, bardzo jestem ciekaw jak to jeździ Na pewno daje rade
  
 
ja zdjęć dalej nie widze (to wina mojego kompa ) ale czy to jest 2.0 ??
  
 
Oj, Speed, Speed, przecież stoi jak byk napisane, że 1800 Hihi.
EDIT: acha, pewnie dopisane zostało później, że 1800 do pierwszego postu, sorki, my bad


[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2006-04-17 14:51:34 ]
  
 
Cytat:
2006-04-17 14:49:47, MacTB pisze:
EDIT: acha, pewnie dopisane zostało później, że 1800 do pierwszego postu, sorki, my bad



no właśnie właśnie
  
 
Wypaśny projekt.
Pochwal sie jak już zamkniesz tą całą robote Bedziesz miał najmocniejszego pączka w klubie - puki MobiaS nie skończy swojego
ALe bym chciął już go tak na tip top chciał zobaczyć (jednego i drugiego) złożonego
Pozdrawiam i życzę owocnej pracy.
Misio
  
 
Witam!
Projekt palce lizać Będzie śmigać na pewno. Teraz ma nadzieję, że krok następny Uturbianie Czyli krótko mówiąc Never Ending Story. Pozdrawiam
P.S. No Turbo No fun
  
 
generalnie to juz zrobilem nim przeszlo 4000 km.
Jezdze na gazie z załozonym blosem. Jak bede miał nowe zdjecia to zamieszcze. Narazie chcialbym załozyc jakies dobre zawieszenie i skrzynie od lantry ze wzgledu na krótsze od ponego przelozenia, poniewaz startuje w imprezach sportowych a konkurencja jest na wysokim poziomie.
to sa zdjecia z supersprintu w tychach 9 kwietnia 2006


  
 
A i felgi masz full professional Do rajdów jak znalazł
Ogólnie bardzo fajnie, dawno nie było tu takiego zainteresowania czyimś autkiem
Powiało świeżością, i wreszcie ktoś podchodzi ambitniej do tematu wyścigów, a nie tylko 1/4 mili i 1/4 mili (wielu się narażam w tym momencie )
  
 
Dzieki . 1/4 mili to sobie mozna nieraz spod swiatel zrobic ,najlepiej z jakims burakiem w bmw jak wiezie jakąs laske albo innych dresów - juz to sprawdzilem, juz na drugich swiatłach nie próbował i napewno bylo mu wstyd ze go niepozorny paczek skroił. A tak poza tym to jescze hamulce bym chcial wzmocnic i nie wiem czy same zaciski i tarcze wystarczy wymienic czy razem z piasta.
  
 
Uooooo Super, widzę kolejny Swapik w Pączku, mój będzie prawdopodobnie już pod koniec miesiaca na chodzie . omek, powiedz mi jak poradziłeś sobie z podłużnicą ?? i Jakie półosie zamontowałeś bo z tymi problemami się borukam. Czy pompe paliwa też zmieniłeś ? Co z wydechem zrobiłeś ?

A to mój silniczek:




[ wiadomość edytowana przez: MobiaS dnia 2006-04-18 11:21:03 ]
  
 
Ja mam oryginalną skrzynie wiec z półosiami nie było problemów. Podłużnica uległa delikatnej modyfikacji dzięki czemu można swobodnie wymienić rozrząd i nawet jest więcej miejsca niż w sonacie. Wydech tez spasował bez problemów. Pompę paliwa początkowo miałem zewnętrzna od volvo z mechanicznym wtryskiem ale dawała za dużo ciśnienia jak na wolnossący silnik i założyłem oryginalna od 1500MPI. Trochę było pracy nad instalacją elektryczna żeby to jakoś połączyć z tą w desce bo w końcu to był gaźnik i nie miał kilku elementów potrzebnych do prawidłowej pracy silnika z wtryskiem.
  
 
Jak dokładnie zmodyfikowałeś tą podłużnicę ? Bo ja u siebie musiałem dość dużą jej część wyciać żeby silnik wszedł i teraz zastanawiam sie jako to wzmocnić.
  
 
Ponacinałem ją i wepchnąłem w stronę nadkola a później obspawałem, to co było jest nadal żadnego kawałka blachy nie wyrzuciłem, wiec nadal ma odpowiednią wytrzymałość i spełnia swoją role.