MotoNews.pl

Głowica do roboty...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, byłem wczoraj u mechanika gdzie zakladalem gaz poniewaz auto zaczelo mi bardzo nierowno chodzic, wlasciwie tylko na gazie wiec pomyslalem ze jakas regulacja wystarczy. Do tego moc na niskich obrotach pozostawia wiele do zyczenia.
Na poczatku myslalem ze to wina strumienicy ktora wstawilem zamiast katalizatora jakies 2 tygodnie temu, ale objawy sie nasilaly wiec postanowilem to sprawdzic.
No i w tym momencie zaczely sie schody wszystko niby extra wyregulowane ale panowie stwierdzaja ze nie dziala 1 cylinder i trzeba robic glowice.
Koszt minimum 600zl z tego co powiedzieli.
No i stad moje pytanie do Was czy to musi byc to?
Slyszalem ze mozna jeszcze sprobowac sprawdzic sprezanie ale tez powiedziano mi ze w espero to ciezko zrobic (czyt. nie da sie)
Podpowiedzcie mi cos w tym temacie bo ja szczerze mowiac jestem zielony...

A niby dlaczego nie da się sprawdzić sprężania? Da się jak w każdym samochodzie niezależnie czy to diesel czy benzyna.
Jeśli chodzi źle tylko na gazie to na pewno nie jest wina głowicy tylko fachowców.
Strumienica albo katalizator jeśli tylko nie dławi przepływu nie ma nic do tego. Nawet zatkany wydech ograniczy moc, ale silnik będzie pracowsał równo.
Nie piszesz jaka instalka. Jeśli sekwencja to wystarczy zły kąt wtryskiwacza na jednym cylindrze aby źle chodził.

Podjedź lepiej do innego mechanika, takiego który umie zmierzyć ciśnienie w cylindrach. To powie ci całą prawdę o stanie głowicy, tzn czy nie ma przedmuchów , nieszczelności itp.

Się nie da... dobrzy fachowcy

Ja bym takich na ciezkie roboty skazywał.
Komplet do badania kompresji w benzyniakach i dizelkach kosztuje ca. 250 zł.
Niech sobie kupią . Amożemająa nie umieją obsłuzyc

Cytat:
2006-04-27 12:16:34, maltoron pisze:
Ja bym takich na ciezkie roboty skazywał.