Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | Po pierwsze jak ci w czasie jazdy dmucha prosto w dolot to nie dziwne, że gaśnie. Pęd wtłacza powietrze do filtra i dalej do silnika co znacznie zubaża mieszankę LPG/powietrze. Poszukaj na forum wątków o dolocie to dowiesz się więcej.
Po drugie podwyższone HC to niekoniecznie wina złej regulacji LPG, a np. spalania oleju. Ale przyczyn może być znacznie więcej, więc stwierdzenie, że HC ma tyle a tyle, bez podania pozostałych parametrów i przede wszystkim pomiarze spalin na benie dla porównania niewiele mówi.
Po trzecie kręcenie parownikiem bez korekcji ustawień kompa LPG, a przynajmniej sprawdzenia jak reaguje na zmiany i kategoryczne twierdzenie, że to się nie da zrobić nie ma sensu. Już gdzieś na forum o tym pisałem.
Z Twojej wypowiedzi wynika, że w tym drugim warsztacie tak właśnie podeszli do problemu. Jeśli było inaczej to sprostuj, bo to ważne. |