| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-04-28 11:51:31 BTW w starych autobusach piszczały uchwyty wewnątrz kabiny w swoich plastikowych mocowaniach. Zwłaszcza w berlietach |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-04-28 12:38:58
odkrecasz 3 sruby i wybijasz sworzen..a szlifierka to nie wiem do czego co najwyzej palnik |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-04-28 13:58:25
Szlifierka dlatego, że jak ma się oryginalne sworznie(jeszcze fabryczne) to nie są one mocowane na śrubach tylko nitach, które trzeba ściąć. Od takie ułatwienie. Formalnie nie wszędzie sworzeń jest wymienialny jako element Bodajrze serwis fiata wymienia ramię wahacza ze sworzniem. |
![]() Gathor VOLVO V50 Bełchatów | 2006-04-28 17:33:22 A ile tych sworzni jest ? I czy po odkręceniu koła widać sworzeń (sworznie) ? |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-04-28 21:00:56
natomiast z tymi nitami to mnie koledzy zaszkoczyli ja nie pamietam zeby u mnie to bylo przynitowane |
![]() Gathor VOLVO V50 Bełchatów | 2006-04-28 22:46:01 A czy sie różnia lewy od prawego czy obydwa takie same są? (tzn czy trzeba na prawe koło kupić prawy a na lewe lewy ?) |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-04-29 01:01:04
ale bez przesady...tego dowiesz sie w sklepie przy zakupie moim zdaniem sa identyczne ale moge sie mylic |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-05-04 16:36:24
Znaczy się miałeś wymieniane ![]() |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-05-04 16:39:35
|
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-05-05 09:04:57
|