MotoNews.pl
  

Obniżyć MKVII kombi - jest jakiś sposób ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak obniżyć moją ESIINĘ MKVII Kombi ???
Jakieś propozycje ??
  
 
JAK NAJNIZEJ !!
  
 
Lepiej nie obniżać , chyba że chcesz zamiatać śmieci przednim zderzakiem
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:41:34, ori pisze:
Lepiej nie obniżać , chyba że chcesz zamiatać śmieci przednim zderzakiem



lol
odwazny

zaraz Cie bojówki "zglebionych" dojada
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:41:34, ori pisze:
Lepiej nie obniżać , chyba że chcesz zamiatać śmieci przednim zderzakiem



Jak czytam takie wypowiedzi to mi sie cisnie tylko jedno na usta..
Trzeba bylo kupic ternowke,a nie z osobowki robic terenowke..

Kolega chce obnizyc bo wie ze jest wiekszosc plusow za obnizeniem samochodu.. i ma racje.
Proponuje jakis KIT dedykowany do kombi i bedzie gitara.. Koniecznie nizej niz 50mm na strone, bo inaczej to nie ma sensu w escorcie.
  
 
Trzeba chyba się nastawić na większy koszt jak do kombi

do hatchbacka było by taniej a i o uzywke łatwiej
  
 
To może jakas propozycja jakiegoś linku albo może nazwa firmy przynajmniej !!
A ja nie chcę zamiatać śmieci - po prostu jest dośc wysoki i tak sobie wygląda więc...czemu by nie spróbować iunaczej ??
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:54:43, open pisze:
.. Koniecznie nizej niz 50mm na strone, bo inaczej to nie ma sensu w escorcie.



czemu tak sądzisz?? nie rozumiem
  
 
Cytat:
2006-02-07 15:17:56, Artur_ST pisze:
czemu tak sądzisz?? nie rozumiem



Bo do 40-50mm to praktycznie nie widac ze essik jest obnizony..
  
 
Cytat:
Bo do 40-50mm to praktycznie nie widac ze essik jest obnizony..




Ciekawe.... Mój jest obniżony teoretycznieo ok 40 mm (przynajmniej tak powinno być zgodnie z opisami sprężyn), a moim zdaniem jednak widać wyraźną różnicę między moim escortem a serią. Na dodatek oprócz tego, że widać to jeszcze czuć bo jazda po naszych drogach do przyjemnych nie należy i juz nie raz obijałem się podwoziem o wszelkiego rodzaju garby, górki, koleiny, itp.,itd. Może to wina amorków bo powinny być twardsze chociaz nie wydaje mi się.
Po roku jazdy z glebą szczerze podziwiam Micaba, który swojego cabrio miał niesamowicie zglebionego i mimo tego, że czasem niskia zawiecha i te "cudowne" drogi doprowadzają mnie do wściekłości w nowym autku zrobiłbym to samo.

P.S. Nie wspominam już o zimie kiedy sam sobie robię za pług zresztą jak wielu, wielu innych posiadaczy zglebionych essinek.
  
 
Tomcat a jakimi sprężynkami obniżyłeś ????
  
 
Cytat:
2006-02-07 13:41:34, ori pisze:
Lepiej nie obniżać , chyba że chcesz zamiatać śmieci przednim zderzakiem



Nie znasz się Obniżać, obniżać i to jakieś -60mm najmniej. Ja miałęm podobnie jak tomcat, sprężyny -40mm a siedziało z 50, jak nie 60 mm niżej
  
 
Z tyłu mam springi eibach, a z przodu weitec. Moim zdaniem weiteki są troszeczkę za miekkie. Zreszta kolega kupił sobie kit weiteca do kadeta i też myslał, że bedzie twardzszy niż jest w rzeczywistości.
  
 
Ja w kombicy mam Sprezyny WeiTeca i amory przod WeiTec a tyl KONI...... jest twardy ale jezdzi sie duzo lepiej niz na zwyklym.... no chyba ze czesto jezdzisz po polnych drogach to masakra....
Co do cen to moze nei sa drozsze ale uzywane trudniej dostac ale sa okazje na allegro. Ja za sprezyny i amory WeiTec na przod dalem 200zl a za tylne amory KONI z regulacja 200zł...... i nie zaluje wydania tej kasy.
  
 
Cytat:
2006-02-07 20:45:00, tomcat pisze:
Ciekawe.... Mój jest obniżony teoretycznieo ok 40 mm (przynajmniej tak powinno być zgodnie z opisami sprężyn), a moim zdaniem jednak widać wyraźną różnicę między moim escortem a serią.


Zgadza się, u Ciebie widać, ale to wynika z tego, ze to auto absolutnie nie siedzi -40, tylko 60 mm. Stąd taki efekt. Gdyby siedział 40, to dobre 10 minut trzeba by sie przyglądać, żeby dostrzec obniżenie.
Czemu tak się dzieje ? nie wiem. Generalnie w escorta taki właśnie bug występuje. Być może w połączeniu z amorami standardowymi tak się dzieje, że spreżyny sportowe nie trzymają deklarowanego obniżenia. Ale założyłbyś nowe amorki, np KONI czy inne sportowe i auto pójdzie Tobie w górę, o ile to faktycznie są springi 40.

Cytat:
2006-02-08 17:09:03, tomcat pisze:
Z tyłu mam springi eibach, a z przodu weitec. Moim zdaniem weiteki są troszeczkę za miekkie. Zreszta kolega kupił sobie kit weiteca do kadeta i też myslał, że bedzie twardzszy niż jest w rzeczywistości.



To również jest dość ciekawe, dlatego, że Kity KW, Weitec są jednymi z twardszych. H&R Cup Kit, czy Eibach Sport system są zdecydowanie bardziej komfortowe. Twardszy jest chyba tylko supersport i KONI ustawione na twardo.
Czy kolega kupił kit Weiteca NOWY ?
Poza tym, przecież nie w samej twardości sęk. Auto ma poprawnie jeździć i dobrze trzymać się drogi, a nie być tylko i wyłącznie twardy. H&R Cup Kit jest sporo miększy, ale nie oznacza to, że gorzej się prowadzi, wręcz przeciwnie.
  
 
Jestem załamany tym, co tutaj wyczytuje Ja mam springi D&W -4cm, a auto dalej jest wysoko. Wysokość nad ziemią jest też troszke winą kół, ale i tak dziura w nadkolach jest dalej duża Kolega Tomcat ma super obniżonego sedana i to teoretycznie takim samym zestawem jak mój! To są moje drugie springi (pierwsze od Micaba miałem), ale ani te, ani te nie spełniają moich oczekiwań Jedynym wytłumaczeniem dlaczego tak się dzieje w moim przypadku jest chyba waga (albo niedowaga) mojego silnika - 1.3 Ale może kiedyś też zaszaleję i kupie sobie ładnego regulowanego gwinta
  
 
Cytat:
2006-02-09 10:10:28, Pawel_AMG pisze:
To są moje drugie springi (pierwsze od Micaba miałem), ale ani te, ani te nie spełniają moich oczekiwań Jedynym wytłumaczeniem dlaczego tak się dzieje w moim przypadku jest chyba waga (albo niedowaga) mojego silnika - 1.3


Prawdopodobnie przy słabszym stanie amorków, furak glebnie mocniej, niż przy nowych. Poza tym masa twojego silnika jest niższa, to fakt. A po trzecie, u różnych producentów, różnie te sprężyny siadają, pomimo, że deklarowane obniżenie mają takie samo.

I po czwarte - mówiłem, że był w super stanie kompletny kit Weitec 60/60 do escorta mk7, za 600 pln, a nikt nie chciał. Szkoda, warto było. Może gość jeszcze ma ten zestaw ? Nie wiem, w każdym razie poszukam do niego kontakt.

[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-02-09 10:26:34 ]
  
 
jesli chodzi o mk7 to faktycznie ten escort sie ciezko glebi, jak sie załozy do mk5-6 -40 to od razu widac efekt, ale jak sie takie springi załozy do mk7 to tak jak mówi krisso trzeba sie przypatrywac zeby cokolwiek zobaczyc. Pawle nasze sedaniki ładnie siadaja tylko z tyłu i to jest sprawdzone, wszyscy z sedanami których znam narzekaja na to ze przód jest wysoko a tył nisko, no ale cóz zrobic, u nas w 1,3 efekt poteguje waga silnika
  
 
Ja mam obniżonego na samych sprężynach - usiadł mi ok. 2,5-3cm i mi to w zupełności wystarcza.
Większe obniżenie w moim przypadku nie wchodzi w rachubę, bo już w tej chwili muszę bardzo uważnie parkować na swoim miejscu pod domem, bo szoruję o blokadę osłoną miski olejowej

Ale faktem jest, że obniżenie na takim poziomie widać dopiero gdy obok stoi inna kombica na standardowej zwieszce.
  
 
ostatnio było cos de essika Kombi na allegro...uzywka ale dosc tanio