MotoNews.pl
  

(S) Silnik FIAT 1300DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie , stan db+ , zdjęta głowica , nie ma progów , na silnik są papiery , przebieg około 150 tyś dorzucam rozrusznik , altek , kolektory , gaźnik
Z silnika mozna zrobić rozwiert na 1.6 przynajmniej tak mi się wydaje , jak nie niech mnie ktoś oswieci , bo skok się zgadza (?), a układ kanałów i serokośc /długośc bloku też , tylko średnica tłoków inna , więc tak mi wyszło że się da.
cena hmm 400 do negocjacji
  
 
ma sie rozumiec ze ten silnik to 1.4? 1357 czy jakos tak? 400 to za duzo papierw nie potrzebuje
  
 
1270.. coś
takie dane są w dowodzie rej.

390 możesz brać bez papierów


ps.
oznczenie na aucie były 1300TC
  
 
pogadamy na zlocie przy winku jesli silnik doczeka

ale ciakawy okaz w kazdym razie
  
 
Cytat:
2006-04-28 17:12:41, mar125 pisze:
1270.. coś takie dane są w dowodzie rej. 390 możesz brać bez papierów ps. oznczenie na aucie były 1300TC


Były 131 z silnikami 1300 TC, widziałem kilka takich. Jeden biały często w Krakowie stał na ulicy Smoleńsk, od strony Alei.
A co do rozwiertu to wątpie żeby z 1,3 dało sie machnąć 1,6 bez zmiany skoku. w łądzie żeby zyskac 100cm3 trzeba rozwiercic aż 3 mm a gdzie tam do 300.
  
 
Cytat:
2006-04-28 17:58:17, andrzej_krakow pisze:
Były 131 z silnikami 1300 TC, widziałem kilka takich. Jeden biały często w Krakowie stał na ulicy Smoleńsk, od strony Alei. A co do rozwiertu to wątpie żeby z 1,3 dało sie machnąć 1,6 bez zmiany skoku. w łądzie żeby zyskac 100cm3 trzeba rozwiercic aż 3 mm a gdzie tam do 300.


wstępne pomiary mówią że dzięki tłokom 84 sie da uzyskać 1585ccm(nie musze pisać jakie kożyści dla tych co mają jakieś tłoki...) -uszczelka jest identyczna jak od 2.0
  
 
potwierdzilo sie ze silnik da sie rozwiercic na 1600 , mam 2 takie silniki , jeden kompletny , drugi na czescie bez misy i pompy oleju
ceny do uzgodnienia , jak ktos ma tloki od 1600 i swoj blok do szlifu , to problem z glowy...jest to tansze od tulejowania lub polowania na nadwymiarowe tloki do dohca
  
 
Cytat:
2006-04-28 19:12:07, mar125 pisze:
wstępne pomiary mówią że dzięki tłokom 84 sie da uzyskać 1585ccm(nie musze pisać jakie kożyści dla tych co mają jakieś tłoki...) -uszczelka jest identyczna jak od 2.0



czy sprawdziles to organoleptycznie????

bo jesli nie to ja bym glowy nie dal ze to jest to samo co 2.0

glowice z niektorych 1.4 i 1.6 nie pasuja do 2.0 i na odwrot. chocby przez glupi kanal wodny i nierowny rozstaw cylindrow.

wiec dobrze jest sprawdzioc takie rzeczy.

a i zmierz jaka jest grubosc scianki pomiedzy cylindrami.

wtedy bedziesz wiedzial na ile sie rozwierci.




  
 
oba gołe już bloki leżą obok siebie(w sumie 4: 2x2l i 2x1.3l ) ...
  
 
Do ritmo bedzie pasowal ? Ile one maja HP?
  
 
a blok 2.0 tez na sprzedaz jesli tak to jaka cena i jaki stan?
  
 
sprzedaje te 1.3 ale
bloki do 2.0 sa jeszcze 2 , oba do szlifu , jeden nominał z progiem , drugi 3 po 3 szlifie też nie idealny , ale jak masz tłoki 84,6 to jeszcze pobangla

  
 
znam kogoś kto zna kogoś kto ma takie 84.6