EFi padł-brak iskry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ten temat był już pewnie 100 x ale dalej nie moge sobie poradzić z moim autkiem.Wjeżdzając do garażu poprostu zgasł i na tym koniec.Rozrusznik kreci lecz bez skutku.brak iskry.Sterownik zapłonu dobry,kable zapłonowe dobre,świece też dobre.Jedyna wada jaką znalazłem to brak jakiejkolwiek rezystancji na czujniku położenia wału korbowego,powinno być od 200 ohm do ok.400 a u mnie nie ma nic.Wsadziłem czujnik od fiesty który ma 350 ohm i dalej nie chce zapalić.Napięcie na czarnym przewodzie który jest wpięty do aparatu zapłonowego wynosi 12V i tak powinno byc. Lecz silnik nie ma zamiaru zapalić aha a silniczek to 1,6 EFi bardzo bym prosił o pomoc
z góry dzięki :]
  
 
Mam ten sam problem. Jeżeli zgasze autko to nie raz nie mogę już zapalić. Rozrusznik kręci, akumulator dobry, świece też a odpala tylko i wyłącznie jak ktoś mni pociągnie na linkę. Nie wiem co jest. pomóżcie...
  
 
Ja wole nie ciągnąć mojego bo boje się żeby mi rozżąd nie przeskoczył bo ju tak miałem we wcześniejsZym, ale skoro twojemu się nic nie dzieje to może i ja sprubuje.Aha a czy też nie ma iskry na postoju ?? czy może masz iskre a nie chce zapalić ??
  
 
mam ten sam problem...czy ktorys z kolegow wie co jest przyczyną?
  
 
a co z czujnikiem polozenia walu??
  
 
ja powiem tylko tyle, ze jak kiedys wjechalem do garazu i tez mi nagle zgasl samochod... pomyslalem: normalne!! czasem tak ma!! ale tak godzine pozniej za cholere nie chcial mi odpalic!! po kreceniu tak przez niewiadomo jak dluzszy czas zaczelem troche ruszacz wszystkimi zlaczkami w silniku!! i sie okazalo, ze ta taka duza czarna zlączka po prawej stronie od tego wielkiego wytloczenia EFI na tym dolocie poprostu nie stykala za dobrze!! i wtryski nie podawaly paliwa....:] ale u was pewnie i tak co innego... ale nie zaszkodzi sprobowac
  
 
TAK JAK PYTLAR MOOWI TA ZLACZKA LUBI ZROBIC SIE ZIELONA TEM I SIE TO ZROBILO ALE SPRAWNYM OKIEM SZYBKO UDALO MI SIE ZDJAGNOZOWAC BO BYLEM 200 KM OD DOMU.
A CO DO CZUJNIKA TO OD FIESTY MAM PRAWO NIE PASOWAC POZA TYM JEST BARDZO WAZNE JAK DALEKO JEST CZUJNIK OD KOLA ZAMACHOWEGO. BARDZO WAZNE JEST JAK WYGLADAJA PRZEBIEGI ZA KAZDYM RAZEM NA PIERWSZYM CYLINDRZE PRZEBIEG JEST BARDZIEJ PROSTOKATNY ZEBY STEROWNIK WIEDZIAL GDZIE W DANEJ CHWILI WAL SIE ZNAJDUJE. POTRZEBNY OSCYLOSKOP ZEBY ZOBACZYC JAKIEP RZEBIEGI WCHODZA NA MODUL ZAPLONOWY. A WE FORDZIKU JEST TO DOSC KRETYNSKO ROZWIAZANE BO MODUL KONWERTUJE PRZEBIEGI Z CZUJNIKA POLOZENIA WALU WYSYLA DO STEROWNIKA WTRYSKU STEROWNIK WTRYSKU NA INNYM ZLACZY WYSTAWIA SYGNAL PROSTOKATNY DO ISKRY I MODUL WZMACNIA SYGNAL I WYSTAWIA NA CEWKE. JEZELI MASZ MIERNIK I OSCYLOSKOP TO DOJDZIESZ DO TEGO BO NIESTETY NIE PAMIETAM SHCEMATOOW. CZYLI SYGNAL Z CZUJNIKA DO MODULU Z MODULU DO STEROWNIKA WTRYSKU ZE STROWNIKA WTRYSKU DO MODULU I DOPIERO ISKRA.