MotoNews.pl
  

Porada dla posiadaczy lantry J1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
odkąd kupiłe mojego lantrolota meczylo mnie zbyt miekie tylne zawieszenie kombinowałem z gumam z allegro ale dały niewiele az wkoncu sie wku.... i pojechałem na zlom chodziłem szukałem miezyłem az w koncu znalazłem sprezyny od Merca 190 (maja troche miejsza srednice) tylne sa troche krotsze od orginalnych ale cho....e twarde po zalozeniu tył samochodu podniusł sie jakies 6-7 cm oczywiscie zmienil sie komfotr i srodek cieszkosci co wpłyneło na prowadzenie wwiec trzeba było je skrucic ja skruciłem o 1,5 zwoju ale smiało mozna obciac 2 POZDRAWIAM lantro maniaków
  
 
podeślij ten tekst do Witka to umieści na stronie klubowej w dziale PORADY
  
 
z jakiej wersji mercedesa je wypatroszyłeś?

jakie masz amortyzatory??

Gratuluje pomysłu i samozaparcia
  
 
użyłeś spręzynek z przedniego zawieszenia czy z tyłu merola ?


[ wiadomość edytowana przez: daar dnia 2006-05-11 19:03:38 ]
  
 
daar spreżynki sa tylne

e-gen mercedes 190 jeszcze orginalne amortyzatory wiecej ci nie powiem ktory rok i tak dalej bo niewiele z niego juz zostało
  
 
jak dasz radę to zapodaj zdjęcia najlepiej z rzutu 'bokiem'


BTW
jakie wrażenia z jazdy? czy nie jest za twardy?? jak jeździ z kompletem pasażerów?

Bartek












Bartek
  
 
e-gen odpowiem ci tak z kompletem i bagazem jezdzi sie teraz swietnie nie trzeba sie obawiac o nierownosci i koleiny ze przytrzesz sobie podwozie a co do twardosci to na poczatku bylo mi za twardo (wiadomo cos innego cos nowego) ale teraz juz jest spoko przyzwyczaiłem sie a co do wrazen z jazdy moim zdaniem poprawily (zalezy od gustu) jaby sie troche lepiej drogi trzymał

a zdjec jak narazie nie bede miał bo nie mam czym zrobic ale moze cos wykombinyje
pozdro