| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
spajki79 Ford Escort MKVII Tychy | 2006-05-13 12:44:28 Czy robił ktoś taką modyfikacje?? czy wystarczy zdjąć bęben i założyć tarcze razem z zaciskiem i czy jest różnica między belkami?? Co jest potrzebne do zmiany na tarcze?? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-05-13 13:02:46 Musisz miec nowa linke recznego,tarczobebny,blachy do ktorych przykrecasz zacisk i szczeki,piasty,zaciski,szczeki,klocki itd
Stara moze zostac tylko sama belka. Tak czy siak oplaca sie jedynie kupic komplet. |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2006-05-13 15:22:55 Ale czemu chcesz wstawiać tarcze?? Bo w F1 z tyły były bębny. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-05-13 15:45:14 a po co wogole zamieniac??!! jezdzisz jakosz wyczynowo, ze jak hamujesz to hamulce az sie palą??!! nie lepiej wymienic same szczeki na nowe!! ja u siebie wymienilem, bo poprzednie okladziny az odpadly i hamulce z tylu mam jak zylety!! |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-05-13 16:15:32
A porownywales sily hamowania bebnow i tarcz?? Bo ja tak.W bylym rs'ie i w czarnym na bebnach - wyszlo to samo.Tylko szczeki trzeba miec dobre i samoregolatory. [ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2006-05-13 16:16:19 ] |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2006-05-13 16:18:58 jestem zdania że najistotniejsza sprawa to żeby wszystkie elementy układu hamulcowego były sprawne to raz, a dwa to używanie klocków okładzin i tarcz naprawde pożądnych firm i do tego pożądnych opon, to realnie poprawi skuteczność hamowania
PS o sprawnych amorach chyba nie musze pisać |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-05-13 16:32:24
ja sie nie wtracam tylko pisze tak jak jest!! troche bys poczytal i bys wiedzial, ze sily hamowania sa niemal takie same, jak powiedzial Seba!! wystarczy tylko dbac o dobry stan szczek, albo wogole calego ukladu hamulcowego i wtedy jak normalnie bedziesz jezdzil to nie ma bata ze nie wyhamujesz!! a tarcze tylko robią po to, bo przy ostrzejszej jezdzie i i czestym uzywaniu ich w "ekstremalnych" warunkach są wytrzymalsze od bednow, bo bebny mogą sie odkrztalcic pod wplywem temperaturu!! wiec nie wtracam sobie swoich 3 groszy od tak!! |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2006-05-13 17:38:10 odpiorkujcie sie od czlowieka
Pytal jak to zrobic a nie czy jest sens. Smieszy mnie takie gadanie jakby wszyscy mozgi pozjadali. Moze chce wsadzic tarcze bo np. nie podobaja mu sie przerdzewiale, albo festyniarsko pomalowane bebny a Wy dajecie tutaj do pieca ze tarcze to a bebny tamto. Piszcze cos madrego w temacie albo nie piszcie wcale !! |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2006-05-13 18:26:30 Ja tylko chciałem wiedzieć, czemu chce zmieniać??
Bo jak chce sobie na rękawie zakręcać, to czemu nie - i tak za wiele nie osiągnie bez wspomagania hydraulicznego. Bo do ręcznego i tak będzie miał bębny. Obsługa chyba znacznie droższa. Ale może ma faktycznie jakieś sensowne powody... |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-05-13 18:35:27 reczny w RS sie do rekawa nie nadaje. A juz na pewno jest slabszy od recznego w bebnach.
Srednica bebna i szerokosc szczeki na minus dla rsa. |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2006-05-13 20:12:52
Kielku nie mialem Ciebie na mysli ![]() |
![]() fluke BlueEssi Tczew | 2006-05-13 21:51:39 to po co robi to jego sprawa. kazdy ma swoje auto, wiec robi w nim co chce.
pytal jak i tyle. |