MotoNews.pl
  

126 swap 899 Spi problem z slinikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam taki problem juz nie wiem co to jest i jak z tym walczyc
Odpalam chodzi nie równomiernie i kopci na czarno
po chwili sie rozkreca i wchodzi na wysze obroty tak jest zawsze jak odpale na ciepłym czy na zimnym silniku
dochodzi tak do na słuch do 3 tys i potem spada chodzi w miare normalnie swiece czarne jak 150 (za bogata ma )
to jest 899 na mono wtrysku moze ktos mi pomorze cos z wiazki zle podpiete czy jak nie mam pojecia

[ wiadomość edytowana przez: Piter_Solution dnia 2006-05-14 15:58:30 ]
  
 
może na centomanii zapytaj tam sie bardziej znają na silnikach od cc/sc
  
 
czujnik polozenia i predkosci walu?? nie moze wykminic kiedy ma zaplon, szacuje (wkreca sie) i jak mniejwiecej wykmini to chodzi. ale musisz opisac problem bardziej szczegolowo,
  
 
moze labmda skopana, przeplywomierz, tudziez sam wtryskiwacz
  
 
kopnij go w koło,może mu przejdzie...
  
 
Cytat:
2006-05-14 19:49:15, ulik87 pisze:
moze labmda skopana, przeplywomierz, tudziez sam wtryskiwacz



pokaz mi dzieciaku przeplywomierz w 899


sprawdz lambade na pierszy szczał
  
 
sprawdz najpierw przedewszystkim czy rozrząd nie jest przestawiony o 180stopni albo czy wogóle jest dobrze ustawiony po drugie może krokowy szaleje po trzecie moze lambda ale to najłatwiej sprawdzisz odłączając ją całkiem.
  
 
nie wiem jak to w malcu wyglada ale umnie w seju 899 jebłem sie przy wymianie przewodu który idzie do filtra powierza i reszty zeczy (nieznam dokladnie nazwy ) cienkie weze pomyliłem i działo sie podobnie.Sam nie umiałem dojsc co jest byłem pewny ze jest ok .odwiedzilem znajomego mech i tez nic nie zdziałał sam od siebie zmieniłem bo niedawało spokoju i poskutkowało.
  
 
rorząd był nie ruszany kupiłem silnik na chodzie gosc przyjechał do mnie spawałem wydech moze to i sąda ale jak odlanczam nic sie nie zmienia
wtryskiwacz krokowy wymieniłem oraz czujnik połozenia przepustnicy
a co do podcisnień to do konca nie wiem jedno jest do serwa którego nie mam 2 do wyprzedzenia zapłonu a 2 pozostałe ??
  
 
jak nie wiesz do czego są wolne przyłącza to wszytkie pozatykaj na początek może pomoże
  
 
Cytat:
2006-05-14 22:15:51, Piter_Solution pisze:
rorząd był nie ruszany kupiłem silnik na chodzie gosc przyjechał do mnie spawałem wydech moze to i sąda ale jak odlanczam nic sie nie zmienia wtryskiwacz krokowy wymieniłem oraz czujnik połozenia przepustnicy a co do podcisnień to do konca nie wiem jedno jest do serwa którego nie mam 2 do wyprzedzenia zapłonu a 2 pozostałe ??



jak nic sie nie zmienia to masz juz jedna z przyczyn
  
 
tak tak pozaslepiałem to co obstawiacie sonde ??
trudno kupie nowa chociasz do tanich nie nalezy a uzywka u mnie nie wchodz
orginalna kosztuje 532 zł

(nowe to nowe) nie koniecznie orginalne

[ wiadomość edytowana przez: Piter_Solution dnia 2006-05-14 22:54:07 ]
  
 
sprawdz lambde po kilku minutach podlacz woltomierz na zakresie 2V (ten zwykly cyfrowy multimetr) i zobacz co pokazuje lambda wąskopasmowa ma zakres 0-1V, porób przegazówki wartosc na woltomierzu powinna sie zmieniac - moze lambda stoi w miejscu?
Mozesz zalatwic jakiegos goscia(laske) z sc 899 i sprawdzic metoda podmiany zawsze
  
 
Cytat:
2006-05-14 22:49:13, Piter_Solution pisze:
tak tak pozaslepiałem to co obstawiacie sonde ?? trudno kupie nowa chociasz do tanich nie nalezy a uzywka u mnie nie wchodz orginalna kosztuje 532 zł (nowe to nowe) nie koniecznie orginalne [ wiadomość edytowana przez: Piter_Solution dnia 2006-05-14 22:54:07 ]



Na allegro nową sonde do seja dorwiesz za ok 100zł
  
 
Ja obstawiam czujnik ciśnienia bezwzględnego lub jego podłączenie, albo kolejność podłączenia cewek zapłonowych lub przewodów do świec.
  
 
Cytat:
2006-05-14 17:38:18, mmost pisze:
czujnik polozenia i predkosci walu?? nie moze wykminic kiedy ma zaplon, szacuje (wkreca sie) i jak mniejwiecej wykmini to chodzi. ale musisz opisac problem bardziej szczegolowo,



Dokladnie ,sprawdz ten czujnik,kolezanka miala w sc takie same objawy-winny byl czujnik.
  
 
podłaczenie cewek jest dobre przewody tez
jak odłanczam czujnik podcisnienia czy wyprzedzenia zapłonu to jest gorzej
  
 
Juz nie pamietam czy moja 900 tka miała złącze diagnostyczne, jakos nie moge sobie przypomniec , wg. mnie sonda daje dupy i tyle
  
 
podmien sonde. a pozniej posprawdzaj wszystkie czujniki wg manuala.
  
 
Cytat:
2006-05-14 20:14:29, ZoLt4R pisze:
pokaz mi dzieciaku przeplywomierz w 899 sprawdz lambade na pierszy szczał



masz starszaku
krokowy 900