MotoNews.pl
  

Wałek rozrzadu -> kto wie gdzie zrobią dobry w KRAKOWIE ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie - pytam tutaj u Fiatowców bo zazwyczaj macie mocno zgrzebane silniczki - czyli zapewne temat wałków przerabialiście ... chciałbym jakiś rozsądny wałek do siebie - są BARDZO rozsądne oryginalne ruskie wałki MacterMotors - tylko ,ze nie da sie ich kupić w Polsce a nawet mają przystępne ceny ... Tak więc pytanie brzmi - czy ktoś w Krakowie moze mi zrobić rozsądny wałek rozrządu (ktoś kto ma POJĘCIE o tym i najlepiej jeszcze duże doświadczenie ...) - napisałem do Świątka ale mnie cene powaliła - 760 zł +nowy wałek - troche chyba przegiął
  
 
wałek ci moze zrobic halczyński - i to pewnie taniej niz świątek.wiele osób śmiga na jego wałkach.powinieneś sie zmieścić w 400 zł.
  
 
Heinrich:

Wrocław
ul. Rakowa 56
tel 071/ 325-43-67 od 09:00 do 16:30

słyszałem sporo pozytywnych opinij o jego wałkach a ceny są co najmniej konkurencyjne
  
 
A jakiś kontakt do halczyński'ego - gdzie to jest jak tam trafić itd...
a do wrocławia może też zadzwonie skoro cena konkurencyjna

Dodam że mactermotors kosztują koło 80 $ -szlak dlaczego nie ma ich w polsce
  
 
Ja mam taki telefon:
012-4295695

jeszcze nie dzwonilem, nie wiem czy to pan Halczynski czy ktos inny. Moze ktos potwierdzic?
  
 
Tak to numerek do Halczyńskiego - właśnie przed chwilą dzwoniłem
  
 
no i??????????????????????
  
 
no wlasnie, jakies szczegoly???? Cena?
czy ma tylko gotowce czy robi pod konkretne przerobki/zastosowania?
czy obrabia inne czesci rozrzadu? ...
  
 
troche opóźniona odpowiedź
nie wiem co on tam dokładnei robi ,nawet nie wiem czy ma gotowce - wiem ,ze mój wałek chciał przeszlifowywać - to znaczy zmniejszyć "koło podstawy" tym samym zwiększając skok zaworu - ale żadnych szegółów nie był w stanie mi podać - znaczy ani kątów ani o ile chce go obszlifować ..... w sumie to nic nie powiedział oprócz ceny 250 zł za szlifowanie ........ rewelacja cenowa to to nie jest ..... trzeba poprostu tam pojechać i pogadać z gościem przedewszystkim żeby podał wszystkie dane wałka który chce zrobić bo inaczej to możnaby kupić jakiś na bazarze bo sprzedawca mówi że jest sportowy ......
Temat wałka gryzę od innej strony teraz ....... jak wyjdzie to napisze
  
 
odświeżam bo korci mnie żeby oddać halczyńskiemu wałek do zrobienia... tyle że co osoba to inną opinie ma n/t halczynskiego- możecie jakieś konkrety podać?? opłaca sie?
  
 
Ja bede w niedlugim czasie (albo w tym tygodniu albo po swietach)rozmawial w sprawie walka do SOHC, wiem co bedzie zrobione w silniku wiec chyba nie bedzie problemow. Moze p. Halczynski ma jakies wzory z Abartha albo innych wloskich walkow.
Napisze co i za ile.

Na pewno lepszy jest oryginalny walek sportowy taki jakie robi Swiatek, Kaluza albo zachodnie firmy. Napawanie/szlifowanie to tansza alternatywa.
  
 
Cytat:
2005-03-21 17:21:49, yapko pisze:
Na pewno lepszy jest oryginalny walek sportowy taki jakie robi Swiatek, Kaluza albo zachodnie firmy. Napawanie/szlifowanie to tansza alternatywa.

no świątek za wszystko (wałek, szklanki, łożysko oporowe) krzyczy koło 400zł a Halczyński za sam wałek koło 200 wiec gdzy doliczy sie koszt szklanek to różnicy tylko koło 100... i dlatego pytam o te wałki:]
Yapko piszesz ze kałuża i swiatek nie napawają/szlifują więc jak?? odlewają je??
  
 
jakie lozysko oporowe bo nie kumam w ogole
  
 
yapko spytaj sie go o jakis mily walek do mojej (Twojej) 903. mam wałek w zapasie i w sumie mozna by z nnim zrobic cos dobrego. cena - i co poleca do jazdy na ulice
  
 
z rozmowy ze swiątkiem zrozumiałem że wraz ze zmianą wałka rozrządu należy zmienić łożysko oporowe. gdy pytałem czy to koniecznośc, mówił ze nie koniecznośc ale przeważnie zmienia sie też łożysko. Jesli dobrze wywnioskowałem to jest to łożysko na którym sie obraca wałek rozrządu tak ??
  
 
Świątek też napawa wałki...
Ceny wałków do 126 u Halczyńskiego kiedyś pisałem, można sobie poszukać.a co do tego "łożyska oporowego", to coś ci się pomieszało, chodzi pewnie o wstawienie do bloku tulejki, żeby na łożyskowaniu wałka nie uciekało ciśnienie oleju
  
 
Cytat:
2005-03-21 22:35:55, widynek pisze:
a co do tego "łożyska oporowego", to coś ci się pomieszało, chodzi pewnie o wstawienie do bloku tulejki, żeby na łożyskowaniu wałka nie uciekało ciśnienie oleju

hyh możliwe aczkolwiek tak mi sie zdawało że powiedział "łożysko oporowe".. no to w takim razie niech mi ktoś powie gdzie sie znajduje to łożysko oporowe??
EDIT: Już wiem nazwa mi sie pochrzaniła z łożyskiem na sprzęgle- tak?tam jest oporowe? ale swiątek napewno mówił o wymianie jakiegoś tam łożyska razem z wałkiem rozrządu...

[ wiadomość edytowana przez: -maly- dnia 2005-03-21 23:20:03 ]
  
 
bo ta tulejka w bloku to rodzaj łożyska - ślizgowego
  
 
Cytat:
2005-03-21 23:40:55, widynek pisze:
bo ta tulejka w bloku to rodzaj łożyska - ślizgowego

nooo własnie- łożysko ślizgowe ależ przyje**łem z tym oporowym sorka za zamieszako małe
  
 
Zakład regeneracji wałków rozrządu „Rewar” s.c.
Maciej Halczyński, inż Olgierd Waydowki
ul. Grzegórzecka 43 31-532 KRAKÓW
Otwarte Pn.-Pt. 10:00 - 19:30 Sob. 11:00 - 17:00
Tel. 012 429-56-95
rewar@op.pl
strona www w przygotowaniu więc narazie nie podaje
Co do opini to ja jeżdże i jest ok ale to zakład mojego ojca więc ktoś może powiedzieć że nie jestem obiektywny
Pozdrawiam Paweł Halczyński