MotoNews.pl
  

Schemat podlazenia kompa w samochodzie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy dysponuje ktos z was schematem kabli w samochodzie pod ktore podpiac odpowiednie kable od komputera LPG? Samochod to Ford Escort 1,6 16V z 95r....... kieds mialem cala instrukcje z opisami kolorow kabli w samochodzie ale gdzies to stracilem
Chodzi mi glownie o kable z cewki..... mam 3 i nie wiem ktory to ten wlasciwy...... z TPS chyba sobei poradzilem...

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-05-24 23:47:38 ]
  
 
witam kolegę. jeżeli chodzi o pytanie który to impuls to bedzie to któryś z zewnętrznych przewodów we wtyczce - obojetnie który. a co do TPS-u to weź sobie zwykły woltomierz włącz zapłon i wepnij go po kolei we wtyczkę od TPS. właściwy przewód to ten na którym napiecie bedzie w zakresie ~0,40 - 0k 5volt przy otwieraniu przepustnicy.........pozdrawiam
  
 
Dzieki wielkie.... jakby ktos mogl jeszcze wstawc orientacyjny wykres jaki daje sonda lambda...... bo u mnie w kompie wychodzi dosc plaska linia na ok. 0,6V
  
 

Ojojojoj niedobrze oj nie. Ma skakac od ok 0V do ok 1V. Jak jest na stale to jest uwalona sonda (ewentualnie cos zle podpiales - naprzyklad do grzalki )
  
 
grzalka odpada (ma biale przewody), szray to ponoc masa a czarny sygnal i tu jestem wpiety.....

Czujnik TPS od jakiej wartosci powinien startowac? 0,4V w gore?
  
 
Cytat:
2006-05-26 00:27:52, borys pisze:
grzalka odpada (ma biale przewody), szray to ponoc masa a czarny sygnal i tu jestem wpiety..... Czujnik TPS od jakiej wartosci powinien startowac? 0,4V w gore?



Wiesz co? Dokladnie nie pamietam, ale wydaje mi sie ze jest zupelnie odwrotnie - czarny to masa a szary to sygnal
  
 
Cytat:
2006-05-26 08:31:19, Kamil_H pisze:
Wiesz co? Dokladnie nie pamietam, ale wydaje mi sie ze jest zupelnie odwrotnie - czarny to masa a szary to sygnal



niee szarny jest zmostkowany z masa -sprawdzalem
  
 
No to tak czy siak nie powinno byc tam stale 0,6V tylko powinno skakać
  
 
Próbować trzeba ale warto zmierzyć swoje siły. Jeśli kolega ma problemy ze zidentyfikowaniem miejsc gdzie trzeba się wpiąć z kompem to duża szansza na big problem przy uruchamieniu, kalibracji a nie daj Boże lokalizacji usterek.
Ja ci dobrze radzę rób jak chcesz! Hi. Może warto dać parę złotych i jechać na usługę ale i na nauke do jakiegoś gazownika.
Jak kolega zdolny to go tak wypyta, że ten zdradzi co nieco. Trzeba go tylko odpowiednio podejść.
Nie chcę ubliżać koledze bo ma prawo nie wiedzieć ale spierdaczyc coś nie jest trudno.