Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() borys KOMBIca Konin | 2006-05-24 23:42:52 Czy dysponuje ktos z was schematem kabli w samochodzie pod ktore podpiac odpowiednie kable od komputera LPG? Samochod to Ford Escort 1,6 16V z 95r....... kieds mialem cala instrukcje z opisami kolorow kabli w samochodzie ale gdzies to stracilem ![]() Chodzi mi glownie o kable z cewki..... mam 3 i nie wiem ktory to ten wlasciwy...... z TPS chyba sobei poradzilem... [ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2006-05-24 23:47:38 ] |
![]() borys KOMBIca Konin | 2006-05-25 22:10:19 Dzieki wielkie.... jakby ktos mogl jeszcze wstawc orientacyjny wykres jaki daje sonda lambda...... bo u mnie w kompie wychodzi dosc plaska linia na ok. 0,6V |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-05-25 23:19:49 ![]() ![]() ![]() ![]() Ojojojoj niedobrze oj nie. Ma skakac od ok 0V do ok 1V. Jak jest na stale to jest uwalona sonda (ewentualnie cos zle podpiales ![]() ![]() |
![]() borys KOMBIca Konin | 2006-05-26 00:27:52 grzalka odpada (ma biale przewody), szray to ponoc masa a czarny sygnal i tu jestem wpiety.....
Czujnik TPS od jakiej wartosci powinien startowac? 0,4V w gore? |
![]() borys KOMBIca Konin | 2006-05-26 21:23:57
niee szarny jest zmostkowany z masa -sprawdzalem ![]() |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-05-26 22:35:30 No to tak czy siak nie powinno byc tam stale 0,6V tylko powinno skakać ![]() |
lpglpg Land Rover Freelander Busko Zdrój | 2006-05-27 00:27:02 Próbować trzeba ale warto zmierzyć swoje siły. Jeśli kolega ma problemy ze zidentyfikowaniem miejsc gdzie trzeba się wpiąć z kompem to duża szansza na big problem przy uruchamieniu, kalibracji a nie daj Boże lokalizacji usterek.
Ja ci dobrze radzę rób jak chcesz! Hi. Może warto dać parę złotych i jechać na usługę ale i na nauke do jakiegoś gazownika. Jak kolega zdolny to go tak wypyta, że ten zdradzi co nieco. Trzeba go tylko odpowiednio podejść. Nie chcę ubliżać koledze bo ma prawo nie wiedzieć ale spierdaczyc coś nie jest trudno. |