| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-05-21 09:32:04 zresetuk kompa moze pomoze, ale wedlug mnie to na wszystkie gary ci nie pali przy niskich obrotach |
maskekk Pzn | 2006-05-21 14:09:57 A jakiamsz silnik ? Mnie tez sie wydaje zena jakims cylindrze Ci nie pali. |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-05-21 21:57:07 ale z drugiej strony jersli nie pali cylinder to jest nie tak z instalacja WN, a jesli WN jest zepsute to powinien lpg strzelac |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-05-21 23:40:59 Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym, więc nic dziwnego że syczało.
Wg mnie wcale nie naprawiłeś auta, a wręcz je uszkodziłeś wywalając zawór ciśnieniowy. Teraz zgodnie z zasadą termodynamiki płyn będzie się gotował w niższej temperaturze (niskie ciśnienie=niższa temperatura wrzenia; np. na szczycie Mt Everest wodę zagotujesz w około +80 st.C) A że silnik zaczął pracowaćlepiej - wg mnie przypadek, lub nieświadomie usunąłeś przyczynę (np. źle kontaktujący przewód cewki czy cóś) |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-05-22 00:22:16 Ale ciśnienie w ukł chłodzenia NIE JEST W STANIE zatrzymać silnika! |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-05-22 00:29:49
A co ma do tego otwarcie duzego obiegu?? Przeciez cały układ jest zawsze pod ciśnieniem, i w całym układnie ciśnienie jest takie samo. Termostat tylko blokuje przepływ płynu zamykając droge dojścia do chłodnicy, ale ona jest cały czas otwarta od strony wylotu. |