| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-05-17 11:13:51 witam mam taki problem ,ukrecila mis ie ostatio linka predkosciomierza jako ze posiadam CC z kiera po prawej stronie linka zakupiona w polsce jest o jakis metr za krotka ,a w anglii jest chyba wogole nie dostepna nawet w ASO mam stary licznik z linka nakrecana nie wtyklana jak w elegantach teraz pytanie chce wsadzic licznik z cc sporting pytanie czy bedzie wskazywal dobrze predkosc ?? i jak podpiac obrotek czy wystaczy sygnal z czujnika bo w oryginale jest podpiety do komputera ,pozdrawiam ![]() |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-05-17 11:38:26 o licznikach z sportinga sporo bylo. poszukaj, na stronce zurawia nawet bylo jak to przerobic na 2 cyl. podlacz tam gdzie masz impulsy z cewek |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-05-17 11:46:48
A po co przerabiac na 2 cylindry jak ma to isc do 900sety? Parnel, sygnal obrotomierza jest bodajrze w styku 87 w jednym z 2 przekaznikow do kompa, mozesz tez ewentualnie podlaczyc pod + z jednej cewki, ale wtedy musisz przerobic go na 2 cylindry. Poszukaj tez na forum centomanii [ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-05-17 11:48:58 ] |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-05-17 11:49:11 900ta ma dwie cewki ? jesli nie to poje$alem, chodzilo mi wlasnie o podlaczanie pod jedna z cewek. moznaby w sumie zczytac sygnal z dwoch cewek w jedno na diodach. |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-05-17 12:03:25 Tak, spi ma 2 cewki. |
Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2006-05-17 12:50:56 Jeśli dobrze zrozumiałem , to chcesz do tej dziewięćsety włożyć budziki od CCS , tak ?? To jeśli nie znajdziesz linki w Euro-Moto-Fanie ( 012 681-13-30 lub 012 423-56-65 ) to ratuje Cię linkarz na Zakopiance 147 , który dorabia wszelkiego rodzaju linki do wszystkiego ( 012 266-10-45 )
P.S. Nie mogłeś sobie przywieźć odrazu Sportinga ??
Pozdro. Piotrek. |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-05-17 14:11:41 wlasnie wrocilem ze scrap yardu (zlom) mam licznik CC sporyting i linke zaraz sprawdze za pomoca wiertarki czy wskazuja ta sama predkosc obrotomierzw oryginale jest podpiety do pinu 23 urzadzenia sterujacego ale sprobuje z sygnal;em z czujnika GMP pobawie sie troszke PS a kogo spotkalem na zlomie ???4 warszawiakow w dostawczych sprinterach wykupujacych caly zlom :/ ehhh jak polska ,a cc mam tylko tu jako dupowoz rajdowka czeka na mnie w garazu chyba ze juz ja rudy wpierd...l przez zime w garazu ![]() |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-05-17 22:29:54 wracaj... naród polski Cie potrzebuje !!
kiedy swapujemy 1,2 do tego padła z kierą po złej stronie ? ![]() |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-05-18 07:25:11 wloz 1,2 uturb i zapisz sie do Top Gear |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-05-18 11:18:46
|
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-05-27 15:42:27 Witam ,wszytsko dziala ok ale obrotek nie wskazuje ,podlaczony jest oczywiscie wg wskazan pod przekznik pompy paliwa zlaczxe nr 85 tj pin 23 sterownika ,efekt jest taki ze po dodaniu gazu do odciecia wskazowka dopiro zaczyna sie podnosic co zrobic ??? wykluczam mozliwosc niesprawnbego licznika poniewaz sprawdzalem dwa i oba nie dzialaja dziekuje za pomoc !! pozatym nie rozumiem w jakis posob obrotomierz sciaga impulsy z pompy paliwa ,rozumiem jezeli bylby podalczony do czyjnika GMP itp pytalem juz na centomani,niestety bezzskutecznie czekam na odpowiedz
|
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-05-28 16:32:47 pod + czy - ,nie chcial bym testowac bo nie hcce zepsuc wskaznika ???? |