Jakie warunki dla wałka 555?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc, jakie warunki lubie ten wałek? Z jaką kompresją mu najlepiej itp. ?????????????????
  
 
lubi jak sie go smyra za krzywka wydechowa na 1 cylindrze
  
 
u mnie glowica nieco ponad 4mm, stopien sprezania niestety niedoczekal sie zmierzenia - przy takim zestawie udaje mi sie tak go ustawic zeby nie stukal na pb95 ale lepiej pb98 i luzny wydech.
  
 
Na seria glowce, robionym gazniku i strumie na wydechu mam 32KM Smiga rewelka a i zywotnosc powinno miec znacznie dluzsza

Lapek
  
 
no to pięknie Łapek Wnioskuje, ze wałek daje rade na niezbyt wysokiej kompresji - i dobrze.

[ wiadomość edytowana przez: PitGTR dnia 2006-05-25 23:06:08 ]
  
 
ale lubi duza kompresje.
jak klikalem na ten watek to wiedzialem ze jedna z pierwszych odpowiedzi bedzie od krzy00
 
 
chyba sprezanie a nie kompresja
  
 
 
 
Cytat:
2006-05-25 22:58:52, Lapek_Gdansk pisze:
Na seria glowce, robionym gazniku i strumie na wydechu mam 32KM Lapek


A skąd ta pewność ? Hamowany był ?
  
 
Mnie dziwi fakt, ze sam sprzedajesz silnik ktory mial ponoc 50km i jezdzil na 555, a teraz sie nas pytasz o "warunki" dla tego walka.
To chyba jakis walek jest
  
 
Cytat:
2006-05-26 14:43:14, Max_psg pisze:
A skąd ta pewność ? Hamowany był ?



poniewaz nie ma Łapka wiec odpowiem za niego byl hamowany
  
 
Potfierdzę;] BYŁ;]
  
 
U mnie kiedys spisywalo sie znakomicie dla 555 takie cus:
glowa -4,2mm
duze zaworki ssace
duza dysza paliwa
paliwko V-Power
nio i oczywiscie wysokie obroty