MotoNews.pl
  

Szarpanie podczas przyspieszania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! moja toyka to carina e 2.0 gli+gaz sekwencja IV gener.
Mój problem to szarpanie jak wozem drabiniastym przy dodawaniu gazu. najgorzej na zimnym ale i ciepłemu się zdarzy. przewody wymienione na toyota ( 420 zł), kopułka i palec też. świece nowe- mechanik zmniejszył przerwy z 0.9 na 0.7.
a toyka szarpie coraz gorzej, nawet zgasnąć jej się zdarzy na 1 biegu.
Ratunku. Ja już nie mam siły.
  
 
kurcze ja mam ten sam problem... może to jakiś wirus?
  
 
A jakie te świece ? Platynówki czy zwykłe ?
Na zwykłych ma być odstęp 1,1. (K20R-U11, BKR6EYA-11)
Co to za pomysł zmniejszać odstęp ?
Pozdro.
  
 
ngk zwykłe jednoelektrodowe. takie kazali kupić
  
 
Cytat:
2007-10-08 12:13:05, aga1 pisze:
witam! moja toyka to carina e 2.0 gli+gaz sekwencja IV gener. Mój problem to szarpanie jak wozem drabiniastym przy dodawaniu gazu. najgorzej na zimnym ale i ciepłemu się zdarzy. przewody wymienione na toyota ( 420 zł), kopułka i palec też. świece nowe- mechanik zmniejszył przerwy z 0.9 na 0.7. a toyka szarpie coraz gorzej, nawet zgasnąć jej się zdarzy na 1 biegu. Ratunku. Ja już nie mam siły.


Szarpie na benzynie ,gazie czy na tym i
tym?
Na jakich obrotach szarpie?
  
 
Cytat:
2007-10-08 15:59:24, aga1 pisze:
ngk zwykłe jednoelektrodowe. takie kazali kupić



W takim razie już na wstępie coś jest nie halo.
Standardowo, normalne świece w tym silniku mają odstęp 1,1 i symbole jak podałem. (DENSO/NGK)
Pamiętasz symbol tych świec jakie masz teraz w silniku ?
Pozdro.
  
 
mam świece ngk (A11). a jak podobno mierzyli przerwe to było 0,9. a szarpie na benzynie, czasem aż zgaśnie , nie mogę nawet wyjechać do bramy, a na gazie też. gaz włacza mi się na 30 st i 1500 obr.
szarpie po zmianie biegu, nieraz nawet nie zdążę puścić do końca sprzęgła. i czy je puszcze czy wcisnę spowrotem to i tak szarpie.
załamka i brak sił.
  
 
spieszę poinformować że toyka wreszcie chodzi.!!!!!
pojechałam do serwisu. zrobili mo kawę i kazali czekać.
powiedzieli że robili coś stroboskopem. coś o wypadaniu zapłonów na poszczególnych cylindrach czy jakoś tak. zapłaciłam 200 zeta i toyka chodzi.
a szarpała mi zaraz po zmianie biegu. nieraz nawet do końca sprzęgła nie zdążyłam puścić i przy dodawaniu gazu.
pozdrawiam i mam nadzieję że nie będę musiała często zaglądać na forum.
jak coś . kontakt na meila: bzowy12@onet.eu
  
 
Czyli coś wymienili czy gdzieś coś nie łączyło bo nie rozumiem??
  
 
chyba nic nie wymienili. na fakturze mam usługę serwisową-regulacja urządzeniem stroboskopowym.
a ten gość coś mi tłumaczył o tym ale ja nie jestem taka kumata.
cieszę się że toyka chdzi.
pozdro
  
 
czyli wygląda na to, że wyregulowali Ci zapłon
  
 
A czy w carinie z tym silnikiem można dokonać jakichkolwiek regulacji zapłonu czy na bieżąco robi to ECU??
  
 
Cytat:
2007-10-11 09:23:56, Egiptos pisze:
A czy w carinie z tym silnikiem można dokonać jakichkolwiek regulacji zapłonu czy na bieżąco robi to ECU??



Można.
Pozdro.
  
 
Mam jeszcze pytanie do użytkownika Perzan. czy w silniku 4A-FE można również dokonywać jakichś regulacji zapłonu, a jeśli tak to jakich??
  
 
Nie wiem, nie znam 1,6
Pozdro.
  
 
Dzięki. Poluje teraz na jeszcze jedną carinę i mam nadzieje zapoznać się z 3S-FE lub 2C. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-10-11 14:09:11, Egiptos pisze:
Mam jeszcze pytanie do użytkownika Perzan. czy w silniku 4A-FE można również dokonywać jakichś regulacji zapłonu, a jeśli tak to jakich??



można