MotoNews.pl
  

Problem z sekwencja DT-System

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Serdecznie

Mam sekwencje DT-System zalazona w VW Passat B5 i jak konczy sie gaz to nie przelacza sie automatycznie na benzyne, tylko trzeba to zrobic ręcznie.

Gazownicy probowali to jakos przeprogramowac, ale jak narazie im sie nie udaje. Może maja jakąś kulawą wersję programu?

Macie jakies sugestie ??

Z gory dzieki

Pozdr
  
 
jeszcze nie dojechałem do konca zbiornika
wedle zapewnień monterów - ma sie automatycznie przełączyć na paliwo. Niedlugo zobacze jak to działa

Kantorek-- Napisz cos prosze o wrażeniach z uzytkowania DT GasSystem ...
jak pali (w porownaniu do benzyny) , jak z awaryjnoscią ?
i inne luzne uwagi
  
 
Witaj Gregor

Jesli chodzi o ogolne uzytkowanie tej instalacji to szczerze- dla mnie rewelacja. Jezdze juz ok 2 miesiace.
Ostatnio sprawdzalem mu spalanie na trasi SW-W-wa i wyszlo mi 8,2l / 100km (nie oszczedzalem go . Po miescie pali mi przy jezdzie na klimie 10 - 10,5 l gazu. Benzyny pali praktycznie tak samo.

Najwazniejsze jest to ze nie odczuwalne jest samoczynne przejscie z benzyny na gaz gdy auto osiaga odpowiednia temperature. Poza tym wazne jest to ze autko nie stracilo na mocy.

Gdzie zakladales instalacje?? Ja u Słowika na Piaskach.

Daj znac czy Ci sie przelaczy na benzyne po skonczeniu gazu.

Jak cos to zapraszam na gg 3514883

Narka
  
 
no i wyjezdzilem zbiornik do konca. Przelacza sie na benzynę w miare płynnie ale zauwazalnie .
Natomiast problem jest inny - wskaznik poziomu gazu w zbiorniku.
przelaczenie nastepuje juz przy 1 zielonej diodce- rezerwa ani mysli sie zapalic ....
monter cos tam marudzil n/t tego ustawienia "że , nie potrafi ... czy coś ..." jak pojade na przeglad po 1000 to bede im ja mardzil
  
 
Kupiłem poloneza zinstalacją D.T. gassystem.F-ma Tomaszewscy z Lublina.Miałem dziwne zdarzenia : raz po zatankowaniu do pełna ,zabrakło gazu po 80-ciu km.Nie mogłem przełaczyć na benzynę,każde dodanie gazu powodowało przejście na lpg i silnik gasł.Z trudem dojechałem do stacji.Stwierdzono.ze pompiarz mnie orżnął.Mam kłópoty z przechodzeniem na benzynę.Po zwiększeniu obrotów ponad 2500 przechodzi na gaz.Pozapaleniu silnika/na benzynie/i przejściu na gaz świecą 4 diody ,potem kolejno gasną i świeci jedna/zielona gazowa/.Kiedy byłem W Ołomuńcu średnio spaliłem 11,7 l.Natomiast w Krakowie wyszło mi raz 16l.Najgorsze jest jednak to ,że w Krakowie żadna stacja inst i serwis. gazu nie potrafi przeprowadzić diagnozy komputerowej instalacji.Popatrzą na sterownik i wtyczkę /prostokąt 2x4 szpi lki/ i twierdzą,że nie dadzą rady: brak programu et cetera.Może ktoś pomóc?
  
 
Jestem z Lublina i mam sekwencję DT gas system akurat. Myślę że powinieneś pojechać do samej firmy DT-gas system bo to jest zdaje się ich autorski komputer i ich oprogramowanie. Centrala DT jest w Lublinie na ul. Lubartowskiej, natomiast wiem, że mają oddziały w innych miastach Polsce. Najlepiej zadzwoń do centrali i zapytaj się co robić. Tel masz na stronie http://www.dtgas-system.com.pl/

Do tego mogę Ci powiedzieć tak: na centralce przy pracy na gazie (zaraz po przełączeniu z benzyny na gaz) powinny świecić się wszystkie diody a potem gasnąć do takiego poziomu ile masz gazu w zbiorniku - jeśli świeci się tylko jedna to znaczy że kończy Ci się gaz. Jeśli chcesz jechać na benzynie to musisz wcisnąć guzik na centralce żeby zaświeciła się czerwona dioda po prawej stronie (nie po lewej bo to rezerwa) pod literką "B" i wtedy nie powinien się sam przełączać na gaz (auto przełączenie na gaz jest wtedy gdy mruga zielona dioda z lewej strony, po przełączeniu zapala się na stałe).

Mam jeszcze małą uwagę co do mojej instalki, może będzie dla innych poradą. Miałem z nią taki problem że samochód szarpał na gazie, czasem nie chciał przyspieszać (przy przyspieszaniu też szarpał). Objawy występowały co jakiś czas i często falami (30 sek spokoju i znowu masakra). Przy okazji tych problemów komputer benzynowy głupiał i pojawiały się problemy z odpalaniem zimnego silnika. Nie mogli tego zdiagnozować tymi swoimi komputerami, aż w końcu jeden pomyślał i przeczyścił wtyskiwacze gazowe za pomocą WD-40. Pomogło od razu, teraz samochód jeździ idealnie. Tak, więc jeśli ktoś by miał podobny problem to proponuję napchać WD-40 do wtryskiwaczy gazowych i powinno pomóc


[ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:39:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:40:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:43:22 ]
  
 
Cytat:
2007-10-20 20:36:28, Slig pisze:
Jestem z Lublina i mam sekwencję DT gas system akurat. Myślę że powinieneś pojechać do samej firmy DT-gas system bo to jest zdaje się ich autorski komputer i ich oprogramowanie. Centrala DT jest w Lublinie na ul. Lubartowskiej, natomiast wiem, że mają oddziały w innych miastach Polsce. Najlepiej zadzwoń do centrali i zapytaj się co robić. Tel masz na stronie http://www.dtgas-system.com.pl/ Do tego mogę Ci powiedzieć tak: na centralce przy pracy na gazie (zaraz po przełączeniu z benzyny na gaz) powinny świecić się wszystkie diody a potem gasnąć do takiego poziomu ile masz gazu w zbiorniku - jeśli świeci się tylko jedna to znaczy że kończy Ci się gaz. Jeśli chcesz jechać na benzynie to musisz wcisnąć guzik na centralce żeby zaświeciła się czerwona dioda po prawej stronie (nie po lewej bo to rezerwa) pod literką "B" i wtedy nie powinien się sam przełączać na gaz (auto przełączenie na gaz jest wtedy gdy mruga zielona dioda z lewej strony, po przełączeniu zapala się na stałe). Mam jeszcze małą uwagę co do mojej instalki, może będzie dla innych poradą. Miałem z nią taki problem że samochód szarpał na gazie, czasem nie chciał przyspieszać (przy przyspieszaniu też szarpał). Objawy występowały co jakiś czas i często falami (30 sek spokoju i znowu masakra). Przy okazji tych problemów komputer benzynowy głupiał i pojawiały się problemy z odpalaniem zimnego silnika. Nie mogli tego zdiagnozować tymi swoimi komputerami, aż w końcu jeden pomyślał i przeczyścił wtyskiwacze gazowe za pomocą WD-40. Pomogło od razu, teraz samochód jeździ idealnie. Tak, więc jeśli ktoś by miał podobny problem to proponuję napchać WD-40 do wtryskiwaczy gazowych i powinno pomóc [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:39:48 ] [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:40:30 ] [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:43:22 ]

Dzięki za odp.Pomogła mi bardzo.Wiem teraz co robić
  
 
Cytat:
2007-10-20 20:36:28, Slig pisze:
... Nie mogli tego zdiagnozować tymi swoimi komputerami, aż w końcu jeden pomyślał i przeczyścił wtyskiwacze gazowe za pomocą WD-40. Pomogło od razu, teraz samochód jeździ idealnie. Tak, więc jeśli ktoś by miał podobny problem to proponuję napchać WD-40 do wtryskiwaczy gazowych i powinno pomóc [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:39:48 ] [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:40:30 ] [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-10-20 20:43:22 ]



Jaki model instalacji i jakie wtryskiwacze posiadasz?
  
 
Witam ponownie. Muszę tu dopisać sprostowanie odnośnie mojego postu n/t czyszczenia wtrysków dtgas-u za pomocą wd40 bo czuję się jak kompletny idiota. Teraz jestem trochę starszy i mądrzejszy. Te wtryski to gówno jakiego świat nie widział. Firma rzeźbi je na tokarce w piwnicy chyba. Nadają się tylko do wywalenia na śmietnik bo ich konstrukcja uniemożliwia normalną pracę. Teraz wypuścili jakieś greentech-y, bluetech-y i to wszystko to jest jeden syf. Te wtryski nadają się tylko na śmietnik i każdy kto dał sobie je założyć - łącznie ze mną - dał się po prostu zfrajerzyć. Rada krótka - omijać firmę dtgas, a ten badziew z wozu wywalić bo to nie ma szans chodzić. I każdy kto ma problem z ich instalką - lepiej nie mieć nadziei że ta "firma" w końcu rozwiąże problem - nie rozwiąże. Oni dokładnie wiedzą co jest przyczyną takiej pracy instalacji i mają to gdzieś.

Cytat:
Jaki model instalacji i jakie wtryskiwacze posiadasz?



Thnz za zainteresowanie, ale to już pozamiatane. Rozstałem się z dt-wynalazkiem i wreszcie da się jechać.