Problem z E36 318 TDS POMOCY!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W drodze,przy ruszeniu ze swiatek nagle okazalo sie ze spadla moc i niemozna bylo dodac gazu!Zjazd na parking!Wylaczony silnik przy ponownej probie uruchomienia silnik chodzil bez zarzutu ale...autko dymilo na bialo!
Pierwsza diagnoza:
uszczelka pod glowica
Nastepna:
turbo!
Oprocz tego za drugim lub trzecim uruchomieniem silnika-zawiesil sie i byl problem z wylaczeniem!
Na dzien dzisijeszy turbo zostalo wymienione,silnik rozebrany i okazuje sie ze poszla pompa olejowa,niemozliwe?A podobno jednak!Przynajmniej tak twierdza mechanicy!
CZY KTOS TAK MIAL???
To w skrocie!
W badz razie teraz jestesmy na etapie poszukiwania pompy!Podobno ciezko znalezc uzywana!
Kocham moje autko i chcialabym znow je zobaczyc w formie!
odpowiem na wszystkie pytania!
  
 
poszukaj w necie zakładu który regeneruje pompy olejowe ja nie jestem zwolennikiem uzywek jak sobie sam zregenerujesz to bendziesz wiedział na czym jezdzisz
  
 
Problem polega na tym ze z relacji mechanika wynika na to ze pompa nie nadaje sie do regeneracji!
Myslelismy tez o wymianie calego silnika...
juz mam taki metlik w glowie ze sama niewiem co byloby lepsze?!Pompy nadal nie udalo nam sie znalezc!
Ciesze sie trafilam na to forum,duzo ciekawych i przydatnych rzeczy mozna sie nauczyc.
Szkoda tylko ze taki maly odzew na moj post...
Pozdrawiam!
  
 
Okazalo sie ze nie taki diabel straszny jak go maluja!
Mam na mysli cene nowej pompy.W serwisie BMW kosztowala nas okolo 650zl a jeden cudak usilowal nam sprzedac takowa za...uwaga 2.300zl!!!Zdzierca-oszolom!

Masz racje Rudy!Juz wielokrotnie to slyszelismy ze lepiej stare reperowac niz uzywane kupowac.To samo nam radzono jak mechanicy rzucili haslo ze byc moze lepiej oplacaloby sie wymienic silnik.Postanowilismy naprawiac i wychodzi na to ze jednak moje kochane autko bedzie znow na chodzie!
Bardzo sie z tego ciesze!
  
 
ja dodam od siebie że pompa oleju bardzo żadko umiera z km na km
  
 
Hz!
masz racje!Pompa olejowa wogole rzadko"umiera" i na poczatku trudno nam bylo w to uwierzyc!Przeciez nie moglismy miec az takiego pecha?!
A jednak!!!
Pytanie brzmi:jak to sie stalo?Chyba pozostanie to zagadka?!

Silnik przeszedl remont,juz jest gotowy i jutro beda go wkladac!Pojutrze odzyskam swoje autko i juz nei moge sie doczekac!
Pamietam jak kiedys smieszyly mnie okreslenia typu:moje autko a teraz wiem co to znaczy!ha ha ha
Bede ostatnim wlascicielem tego auta!
Pozdrawiam!
  
 
widziałem kilka zatartych pomp olejowych ale po tym jak stawały to zazwyczaj wyrywało kawałek bloku silnika
  
 
Hz!
Mechanik twierdzil ze prawdopodobnie dostalo sie cos metalicznego!Pokazywali nawet jakies miejsca na pompie gdzie bylo widac jakies metaliczne obtarcie!Tylko jak to jest mozliwe???

Turbo duzo wczesniej swiszczalo i bylo slychac a w momencie gdy pompa odmowila posluszenstwa to ten odglos byl jeszcze glosniejszy.

Koniec koncow turbo mamy nowe,pompa oleju jest nowa,panewki korbowodowe i walu nowe,lancuszki rozrzadu,napinacze i slizgi.Zostal tez wykonany szlif walu.
Jednym z pozytywow calej historii jet to ze mechanik majac rozebrany dol silnika,obejrzal gladzie cylindrow,stan tlokow i pierscieni i powiedzial ze sa w bardzo dobrym stanie i ze teraz silnik po"remoncie"powinien zrobic nastepne 200.000km.
Wg.mechanika wal rozrzadu nie wymagal zadnej pracy.

Co Ty na to?

Autko chodzi jak nowe,smiem twierdzic ze lepiej niz przed.
Pozdrawiam i dzieki za zaintersowanie!